Juubeliüllatus emale :)

Minu emal oli 27. detsembril 70-aasta juubel. Temale midagi kinkida on alati üks suur peavalu, sest raamatuid ostab ta ise, riiete suhtes on tal omamoodi maitse ja minu kingitu seisab kenasti kotis, kaussidest ja tassidest ajavad kapid üle ja hobisid (peale ajalehesabadest ristsõnade lahendamise) tal ei ole. Oleme kinkinud reise, aga on näha, et ka neid oleks ta soovinud ise valida. Niisiis – mida kinkida?

Mulle tegelikult meeldib kingitusi teha kui mul tuleb hea idee, mis (vähemalt minu meelest) kingisaajat võiks rõõmustada. Aasta jooksul koguneb ka mõtteid, aga need ma kasutan enamuses jõulukinkideks ära ja 70 aastat pole ka jõulud, et kingid paari omakootud sokke või soojad sussid 😛

Aastaid tagasi tegin ma oma mehele üllatuse – minu üheks hobiks on Postcrossing (postkaartide vahetus üle maailma) ja niimoodi vahetasin ma talle albumitäie sünnipäevakaarte igalt poolt maailma nurkadest. Nüüd tuli sama mõte, aga suuremas plaanis – kui saaks kokku 70 õnnitluskaarti üle ilma! Otsus sai tehtud. Oli vaja rentida postkast, kuhu need kaardid saabuda võiks. Ja mida Pärnu pisikesel postiputkal pakkuda ei olnud – vabu postkaste! Kui varasemal ajal oli neid postkaste tervelt kolm seinatäit, siis nüüd on tegu vaid ühe väiksema kui 2×2 meetrit kapiga, kuhu eriti palju kaste ei mahu ja mis ilmselt on kõik filatelistide käes pikaajalisel rendil. Aga häda paneb mõtlema ja sugulased ju selleks ongi, et nende teenuseid aegajalt ära kasutada 😉 Postkasti saime Andruse õe Estri abiga hoopis Valka! Minu jaoks, kes ma armastan oma asju ise ajada ja mitte teistelt teeneid paluma, oli see üsna pingeline ja kannatlikkust nõudev aeg, mis lõppkokkuvõttes siiski positiivselt lõppes (õigemini ootab veel oma lõppu 31. jaanuaril).

Saatsin ise kokku umbes 76 kaarti, aga mida lähemale juubelipäev tuli, seda rohkem hakkas tunduma, et 70 õnnitluskaarti vastu ei tule. Ei tea, kas osa läks postis kaduma või oli ka neid, kes ei suvatsenudki kaarti teele panna, aga paar nädalat enne 27. detsembrit oli kohal vaid 45 kaardi ringis. Uus nuputamine ja pöördumine Facebookis oleva sõbralisti poole – kes tahaks ses projektis kaasa lüüa? Vastutasuks lubasin saata jõulukaarte 🙂 Seda viimast võimalust paljud ei soovinudki, aga kaarte tuli lõpuks kokku lausa 84! 😀

27. detsembri õhtul andsime Andrusega mu emale kingituse üle. Koos ühe kena kirju orhideega 🙂
Ema oli VÄGA üllatunud! Ja mina kibelesin neid ümbrikke lahti tegema – huvitav ju, milliseid kaarte saadeti ja mis neile sisse kirjutati! Aga ema otsustas, et hakkab kaarte avama järgmise päeva hommikul. Tegelikult oli see absoluutselt õige mõte, sest meil kulus selle karbitäie avamiseks ja läbilugemiseks pea 3 tundi! Eestikeelseid ja venekeelseid kaarte luges ema ise, ingliskeelseid tõlkisime koos. Nii vahva oli lugeda, mida kirjutatakse ja mida soovitakse! Samuti vaadata, milliseid kaarte kus maal sünnipäevadeks trükitakse. Mulle meeldivad hirmsasti kaardid, mis iseloomustavad maad, kust nad saabuvad. Vaatad kaardile peale ja näed sellele maale iseloomulikke detaile. Super!

Kõik kaardid (praegu on neid täpselt 90), on nüüd albumis olemas. Igaühel juures riik, kust kaart saabunud on.

Belgium1

Kõigile !KÕIGILE! kaardisaatjatele minu poolt üks väga suur ja soe aitäh koos kallistusega! Teie aitasite mu ema juubeli eriliseks muuta.
Aitäh teile, sõbrad 😀

collage

6 thoughts on “Juubeliüllatus emale :)

  1. Nii lahe kingitus emale! Ma vaatasin kõik ükshaaval läbi, ikka nii ilusaid ja vahvaid kaarte tehakse maailmas! Ühte kaarti vist oli 2, muidu kõik erinevad.

  2. Tore mõte ja vahva, et see kõik teostus ning emale need kaardid rõõmu tõid. Ümbrikute avamine ja kaartide lugemine oli kindlasti põnev 🙂
    Ilusad ja huvitavad kaardid, vaatasin ka kõik ükshaaval üle.

  3. Vau. Nii lahe mõte ja kahju, et sellest alles nüüd loen, oleksin ehk isegi kaardi saatnud 😀

  4. Tore on see, et neid kaarte tuleb nüüdki veel. Näiteks detsembri alguses Serbiast posti pandud kaart jõudis kohale alles paari päeva eest. Mõni kaart kohe tuleb eriti kaua. Aga peaasi ju, et kohale jõuab!

Lisa kommentaar

