Puhkepäev ja söögipaanika

21.august 2013 Kolmapäev

Tänase päeva planeerisime mõnusa ja rahuliku, siinsamas Nordens Arkis. Mõtlesime, et vaatame loomi, jalutame pargis, sööme lõunat ja käime siis vee ääres kaljujooniseid vaatamas. Paraku ei olnud loomad seda meelt, et võiks selle päeva meiega veeta. Amuuri tiiger järas võsas oma lihakäntsakat, ilvesed tukkusid, lumeleopard koos kutsikatega magas, hundid ilmselt magasid ka, sest näha neid polnud. Kui loomi ei näe, siis pildistame metsa! Mis seal ikka 🙂

02oks

05seen

06kapsas

07keerud

Lõpuks jõudsime ringiga manulite juurde ja nemad jooksid oma aedikus ringi, poseerisid ja olid muidu väga põnevil. Varsti selgus ka põhjus – hiiri toodi! Siis sibas see vahva viieliikmeline perekond mõnda aega ringi, hiired suust rippumas. Söök söödud oli aeg leiba luusse lasta.

03manulid

04manul

Meie liikusime punapandade juurde ja imestasime, mismoodi üks neist puuladvas magas – ühe oksa peal kõikudes, kartmata alla kukkuda.
Tegime veel ühe tiiru, lootes näha mõnd ärksamat ilvest, aga ei õnnestunud. Amuuri tiiger järas nüüd puuoksa ja kui me ilveste ala juurest tagasi tulime, siis lakkus käppa.

01tiiger

08tiiger

Seega suundusime hotelli, et süüa lõunat. Ja saime teada, et lõuna pakkumine lõpetati kell kolm. Juba üle tunni aega tagasi!

Kui me pühapäeval siiapoole sõitsime, siis peatus buss ka ühes keskuses – Torp Terminalenis. Vaatasime siis läbi akna, et siia võiks tulla kui aega üle jääb. Nüüd oli selleks sobiv hetk – loomaaed pandi kinni, süüa ei olnud ja ainus võimalus midagi saada oli poes käia. Niisiis sõitsime toidupoodi – 45 minutit ja kohal 🙂 Tegu oli mitte ainult toidupoega, vaid ilmselt piirkonna suurima ostukeskusega. Me kõndisime selle küll läbi, aga polnud mingit šopingutunnet. Me oleme praegu hoopis teisel lainel 🙂

Keskuses oli mitmeid söögikohti ja ühe menüüst leidsime ka meeldivad road. Võtsime kandikud ja samal hetkel hõigati leti tagant, et köök on juba kinni! Läksime järgmisse ja ei jõudnud veel kandikuidki võtta kui saime teada, et sorri, aga praegu on saadaval veel ainult võileivad ja saiakesed. Nonii! Täna polnud lihtsalt sooja toidu päev…

Viimane võimalus süüa saada oli toidupood. Sealt saimegi midagi sooja – kanakoibi 😛 Lisaks maailma pisemaid tomateid, mis olid tõepoolest väiksemad kui väikese sõrme ots ja head paksu 35% hapukoort. Selline sai olema meie õhtusöök. Ahjaa – ostsime häid pehmeid kukleid ka kana kõrvale. Hiljem selgus, et need on magusad kardemonisaiad. No miks pakendit lugeda, eksole! Aga kefiiriga olid nad väga head.
Naljakas – toidupoes käimine võttis aega 3,5 tundi! Enam ei ole ükski pood liiga kaugel 🙂

Homses plaanis on Lysekil ja selle ümbrus. Vaatame, mis me seal näeme!