Lõpp ja algus

Neljapäeval sai meil kool läbi. Jaanuarist alates siiani käisime igal teisipäeva ja neljapäeva õhtul rootsi keelt õppimas. Tund algas kell 19:00 ja lõppes 20:30 e. lektion börjar klockan sju och slutar klockan halv nio. 🙂 Det var roligt!!!
Jah, see oli tõesti tore aeg 🙂

Kui esimene tund algas, siis ma tundsin kui väga ma olin õppimise järele igatsenud! Igatsenud selle järgi, et ma istun klassis, minu ees on õpetaja, kes annab meile harjutusi teha ja jätab kodutöid. Ja muidugi asi, mida õppisime oli täpselt see ÕIGE!
Kõige lahedamad olid ilmselt tunnid, kus õppisime toiduaineid ja seda, mida need poes maksvad. Peale tundi läksime söögipoodi ja saime omavahel rootsi keeles arutleda, mida võtta ja mida jätta 🙂 Kõige raskemad olid need tunnid, kus õppisime igasugu mööbliesemeid ja nende paiknemist toas. Kuidas kahe akna vahel on raamaturiiul ja laua all on lai ja kole vaip 😛

Õpetaja, Leene Soekov, on üks tõsiselt hea õpetaja! Minul poleks küll nii head närvi aina korrutada ühte asja teise järel, mis meile meelde ei jäänud. No näiteks, et sõna “arbete” rõhk on esimesel a-l. Nii et meil vedas õpetajaga, mis on ju koolilapse jaoks kõige tähtsam, eksole – hea õpetaja!

Kursusel oli meid kokku 5: mina, Lynx, Aivi, kes oli meist noorem ja kaks vanemat daami – Kersti ja Aime. Väike grupp on keeleõppeks parim, sest kõik saavad palju rääkida.

See lõbu sai neljapäeval läbi. Neljapäeval oli ka kõige intensiivsem tund, kus saime teha hulga harjutusi ja lugemist ja tõlkimist. Ma tunnen sest juba praegu puudust.. Igaljuhul lein ma endale teisipäeva ja neljapäeva õhtuteks asendustegevuse – õhtud on valged, ehk läheks rahnda kepikõnnile?

Kinkisime õpetajale kimbu kus olid kollased roosid ja sinised iirised, kinni köidetud kollaste ja siniste paeltega ja üle hulga aja saime me jälle tunnistused 🙂

Nüüd on minu eesmärk, mitte õpitut unustada. Seda saab teha iga nädal mõnd õppetükki meenutades ja sõnu üle õppides. Teiseks kavatsen ma sõnu juurde õppida. Sõnaraamat on olemas ja suvalisest kohast seda avades on päris põnev uut avastada. Lynx lasi oma sõbral meile rootsi TV kanalid sisse panna, nii et telkut saab ka vaadata 🙂

Mis on pealkirjas lubatud ALGUS?
Nimelt saime me tänu ühe sõbra heale pakkumisele Facebookis endale jooksulindi! Nüüd oleme mitu päeva seal peal tatsanud ja on ikka mõnus küll 🙂 Nii et see on siis algus.

****************
Soovisin aastavahetusel, et see aasta tuleks koos paljude huvitavate reisidega! Aasta algus polnud kuigi paljutõotav, aga nüüd hakkab juba vedu võtma 🙂
Stockis sai käidud, mais käime korraks Hiiumaal, juunikuu tõotab tulla selline, kus ma olen 3 nädalat kodust eemal ja ühe kohal 🙂 Kuu alguses lähme emaga Londonisse (ammu emale lubatud puhkus!) ja kuu lõpus Lynxiga Rootsi. Eile borneerisin hotelli ja ostsin teatripiletid, terve öö nägin igasugu põnevaid kaadreid, mida me Londonis näeme ja kus käime 😀
PS! Kellel on häid ideid, mida Londonis kindlasti vaadata võiks? Ootan ideid!

5 thoughts on “Lõpp ja algus

  1. Õige küll, Ester – pidime ju maikuus veel Riiga ka minema! Tuleb vaadata, mida põnevat seal toimumas on.
    Drex – jooksulint on selline tore seade, mille saab vooluvõrku lülitada, nii et lint liikuma hakkab ja selle peal saab joosta või kõndida 🙂 Facebookis oli lindipakkumine ja me saime selle endale.

  2. Mulle meenub esimese asjana Londonist Ooperifantoomi etendus. Tasus vaadata! Aga ega ei ole palju plaane vaja teha, terve linn igal sammul ajalugu ja kuulsaid hooneid täis.

Lisa kommentaar

