Aasta on alanud…hästi! :D

1. jaanuari veetsime traditsiooniliselt – vaatasime Viinist filharmoonikute uusaastakontserti, sõime kasukat ja käisime rannas jalutamas. Lynx otsustas, et hakkab aktiivseks raadioamatööriks ning veetis aega katusele uusi antenne kinnitades.
Ilm oli päikseline ja külma 0,4C. Jää kraavides hõljus ümber kõrkjate, rand oli raketijäänuseid täis ja kohalikud Karlssonid tiirutasid pilvede all.

4. jaanuaril lisati pärnakate ellu jälle vurtsi kui merevesi tõusis üle 160cm ja tormituristid said tänavatel autodega paati mängida. Ema pabistas ja tõstis oma poes asjad kõrgemale, mina arvutasin 2005.aasta veetõusu ja praegu lubatu vahe välja ja leidsin ,et minu poeni jääb siiski veel 40cm puudu, nii et ei hakanud vaeva nägema.
Vihm ja tuul ning olematu rahvas poes olid selle esimese jaanuarinädala märksõnad.

Samuti hakkasin ma kohe 1. jaanuarist tervislikult elama.
Mulle sobivad sellised tärminid. Nüüd ma saan endale öelda – ma ei ole sel aastal veel ühtegi kommi ega küpsist söönud ja ma ei ole veel kordagi bussiga tööle läinud! Kui ma selle vastu eksin, siis rikun oma lause ära ja seda terveks aastaks! Iseenda nõrkuse tõttu. Ei, seda ei saa juhtuda!
Mul on aastas mõned päevad, mil ma olen mõelnud, et luban endale häid asju. Näiteks sel päeval kui ma Aasta Ema teki täiesti valmis saan ja ära olen saatnud, see päev kui mul puhkus lõpeb (siis on ju lohutust vaja, eksole!), see päev kui on meist kellegi sünnipäev. Küllap tuleb siia nimekirja veel mõni päev. Vat siis ma lähen poodi ja ostan endale Premia Vana Toomase jäätise ja pistan selle nahka ja ei tunne ühtegi süümekat!
Aga muidu jälgin hoolega, mida ma suhu topin.
Täna hommikul oli selleks näiteks niisugune salat:

Oa-peedi-porgandi-kartuli-kapsa salat

Vajalik:
*Maailma viljade boršisegu (leidub juurikaletis, 500gr, hind u. 95 senti. Sisaldab lõigutud kartulit, porgandit, kapsast ja peeti).
*Purk valgeid ube
*Natuke õli, maitseianeid vastavalt soovile.

Tegemiseks polegi muud vaja kui pakist segu välja kallata ja segada sinna sisse oad, õli ja maitse järgi ka muud (N: soola, tilli, sibulat, pipart jne).

Mõnes mõttes on mul lihtne niimoodi toituda, sest ülejäänud perekond minu kaussi oma lusikat ei pista 😛 Teisest küljest oleks lihtsam kui mingi toetava õla tunne oleks.. Aga noh, saame hakkama kui TAHTMIST on!

One thought on “Aasta on alanud…hästi! :D

  1. Ma teen ka alati uue aasta alguses plaane…aga tavaliselt pole ma suutnud neist kinni pidada. Eks uuel aastal sean jälle uue eesmärgi:)
    Minu eelmisel aastal igaviku teele läinud äi oli samuti raadioamatöör, väga aktiivne…võttis võistlustest osa ja püstitas õu peale aga uusi antenne üles:)

Lisa kommentaar

