Hüvasti vann!

Kunagi ammu, kui mullivannid olid veel uudiskaup ja kõik neid hirmsasti endale ihkasid, hankisime meiegi ühe. Kui ma nüüd järele mõtlen, siis enamus asju meie majja on tulnud tänu ema vabadele päevadele – käis ta tookordki Tallinnas ehitusmessil, vaatas, kuulas ja tuli siis tagasi teadmisega, et meie saame omale vanni.
Ok, ema tahtis vanni, siis tuleb ka vann.
Pealegi – küllap on kõik unistanud, kuidas nad vannis lebotavad, küünlad ja mahe muusika ja kogu muu kaunis kaadervärk seal juures.
Tegelikkus sai tsipa teistsugune.
Alguses sai mõned korrad seda vanni isegi vannina kasutatud. Ma arvan, et 10 aasta jooksul sai 5x küll vannis käidud. Kuigi tal oli ka mullitamisvõimalus, siis seda oleme me sisse lülitanud vist vaid paar korda ja siis ka vanni puhastamise eesmärgil. Minu meelest tegi see põrgulärmi!
Aina rohkem ja rohkem kirusid kõik kodakondsed seda, et tahad duši alla – roni vanni! Fuihhh.

Kevadel tuli Decoras suur ale. Siis tegime otsuse – vann peab kaduma! Mõttetu värk, teeb meie elu ainult raskemaks. Ema valis oma lemmiku välja ja ostsime selle ära.
Suvi oli kiire-kiire – kõigi puhkused, reisid, tööd tegime ainult aias, mitte toas.
Nüüd kui meie “isiklik” töömees Valeri elutoaga valmis sai, tegime juttu, et kuna tal aega oleks vannituba valmis teha. Pidi eelmisel reedel helistama.
Meie olime Lynxiga nädalavahetuse Helsingis, tulime tagasi ja vanni enam polnudki! 😀
Valeri tegi meiega diili – tema saab vanni ja teeb meile vannitoaremondi tasuta. Mida sellise pakkumise peale veel soovida!?! Super!

Eile sai vannituba valmis – nüüd siis dušituba? Või no peaaegu valmis, sest käterätikuivati on vaja veel osta ja üles panna ning kraanikausikapp vajab ka paika nihutamist. Köök loovutas ühe oma vaipadest uuele vannikale.
Aga milline mõnu on astuda duši alla, tõmmata uks kinni ja seal siis lödistada! Ei mingeid kleepuvaid vannikardinaid, vanni ja vannist välja ronimisi. Tavaline dušš, ilma vilede ja kelladeta või aurukabiinideta. Lihtsalt võrratu!
Kindlasti on olemas ka vanniinimesi, aga neil peab olema ilmselt teistsugune elustiil või väiksed lapsed, kes tahavad pardikestega mängida. 🙂

Niisiis – tubaderemondile vahele trüginud vannituba sai kõige ennem valmis, on nüüd puhas, korras, AVAR ja MUGAV!
Pühapäeval riputan sinna ka jõulutuled 🙂

Praegu peseb masin järjest nõusid, mis elutoa kappi tagasi rändama hakkavad 🙂

8 thoughts on “Hüvasti vann!

  1. Minul oleks ideaalne nii vann kui dušš, sest mulle meeldib käia talvel külmaga hästi kuumas vannis raamatut lugemas ning suvel kuumaga mõnusa jaheda dušši all ennast loputamas 🙂

  2. Miski 5 aastat tagasi vahetasime ka vanni duššinurga vastu, Ja nüüd on kordi, kus meenutan, (ja pisut kahetsen, et andsin laste mõjutusele järele) et tahaks lihtsalt kuumas vees liguneda (soojeneda) ja ajakirja lugeda , Raamatut ei raatsi, olen neid vette pillanud.. Mulle sobiksid mõnuga mõlemad.
    Vanni kleepuvad kardinad saab kenasti lükandustega asendada.

  3. Mul oli eelmises elukohas vann ja seal oli nii hea koeri pesta 😛
    Ise käisin vähe, kuna see oli plekkvann ja vesi jahtus väga kiiresti ära. Juurde lasta ka ei saanud kaua, sest boileriga kütsin vett.
    Aga kui veega saaks laristada, siis ma külmadel talveõhtutel käiksin küll. Eriti peale talvist jalutuskäiku koertega. Samuti saaksin siis kõiki oma õlisid kasutada, praegu määrin peale dushikäiku või tassin lähetusse kaasa kui on teada, et hotellis on vann 🙂

  4. Mina olen raudselt mitte-vani-inimene. Seetõttu leia, et tegite superhea otsuse ja teil on nüüd kaunis pesukamber!

  5. Aga mulle meeldib vannis dušši all käia 🙂 Tegelikult on muidugi duššinurka ka võimalik iste panna, selleks ei pea sugugi vann olema. Nii mõnus on istuda ja jooksva vee all lõõgastuda. Aga vastikud ruumiraiskajad on need vannid küll, nii et kui kunagi peaksin ringiga vannitoani jõudma, siis asendub meie vann ka duššinurgaga, sest sihipäraselt vannina ei kasutata niikuinii. Kahjuks vist minu pisikese plekkvanni vastu keegi tasuta remonti tegema ei tule 😀

  6. Just eile mõnulesin pärast väsitavat tööpäeva raamatuga vannis, vannipiim ja ürdid – mmmm… Aga nojah, mul on dušš ka.

  7. Äge! Inimene peabki lähtuma iseenda ja oma pere vajadustest – siis oledki rahul!
    Mina olen muidugi vannis-summija, mis ei tähenda, et ma dušši ei fännaks. Suvel ei kujuta ma ette 30 kraadise välistemperatuuriga soojas vannis ligunemist.
    Ja need punane sein ja hele mööbel on kokku nauditavad.Tublid-tublid!

  8. Meil just vannitoa tegemine pooleli St. polnud ennem üldse vannituba ja minu mees tahab kangesti mullivanni. Mina oleks ka tavalise vanniga rahul kuna olen vanniinimene. Vannis saab ju dušši all ka käija aga dušši all vannis käija ei saa. Aga praeguse seisuga ükskõik milline vann sinna tuleb peaasi et valmis saaks jube tüdinud saunas pesemas käimisest ja iga kord selle kütmisest.

    Teemaväliselt ka oli väga mõnus lugemine polnud aasta jagu siin käinud nüüd lugesin mitu päeva tagant järele. Ma lausa ootasin et kui on jälle aega lugema tulla ja nii kahju kui otsa sai. Jään järgmisi sissekandeid ootama.

Lisa kommentaar

