Töönädala algus..

Soomlased:
Lõngapood = kohalik supermarket
Lõng = Novita
Sokilõng = Seitsemäänveljestää
Lõnga hind = 5 EURi, soodukaga 3.-

Kõik ülejäänud firmad on välistatud.
Kõik ülejäänud lõngad on kahtlased, millest ilmselt kududa ei saa.
Kõik kallimad hinnad on nende koorimine.

Tüüpiline küsimus: Kas Novita Seitsemäänveljestäät ka on? Miks ei ole? Miks see teil kallim on kui Soomes???
Siis vaatavad mulle uskumatult otsa, kui seletan, et kui see lõng maksab teil, Soomes, 5 EURi ja kui see tuuakse vabrikust laevale, veetakse üle vee, transporditakse üle Eesti laiali, siis ta lihtsalt läheb kallimaks kui 5 EURi.
Ei ole ju võimalik! Eestis peab olema kõik umbes poole odavam kui Soomes.

Mul on supermarketi-novita-soomlastest kõrini!!!
Ja mul on Seitsemäänveljestääst ka kõrini :S

Huvitav, mis saab soomlastest siis kui Novita ühel päeval lõpetab? Ilmselt kaob siis ka nende kudumisoskus. Vähemalt selle kontingendi, kes mul iga päev poest läbi käib.
Ma maalin tõesti varsti plakati ja riputan selle lakke: NOVITAT EI OLE!!! Ja ei tule ka. Mul on selle lõnga vastu allergia. Mul on selle sõna vastu allergia!

Ok, heegeldan nüüd edasi.
Ikkagi rahvusvaheline heegeldamise päev!

9 thoughts on “Töönädala algus..

  1. Poeaknal on silt: ÕLUT EI OLE. Joodik läheb mööda ja poriseb: Õlut ei ole, õlut ei ole… ütleks siis ilusti, et õlut ei ole, aga niimoodi siis…

    Anna andeks, aga see anekdoot tuli meelde.

  2. Ja selle sildi lugemise järgselt haarab klient taskust oma NOKIA ja helistab sõbrannale, et öelda, LÕNGA ei ole:P:P

  3. Ehhh, ma tean mida sa tunned. Viimased 10 aastat olen teeninud oma leiva tänu soomlastele. Aga kannatus on nii otsas. Inimesele, kes ostab meil oma teenuse, kuuluvad laevapiletid valitud paketi sisse. Kui ta soovib kaasa võtta kaaslase, peab ta hüvitama kaaslase laevapileti maksumuse. Küsin kaaslaselt täpselt sama raha, mis ma tallinkile maksan. Pea pooltel kordadel kuulen, et oi, kuidas niiiiiiii kalllllllis, tegelikult maksavad ju piletid 19 euri. Päriselus maksavad 58-68 EUR-i. Samalaadseid näiteid võiksin kirjutada hommikuni. Olen juba tükimat aega mõelnud, et tuleb hakata ala vahetama, samas mu töö mulle meeldib ja palju on toredaid inimesi ikka ka…

  4. 🙂 sind on ikka päris korralikult välja vihastatud :))
    huvitav et nad eksperimenteerida ei taha. mina küll armastan erinevaid lõngu proovida ja katseda. aga mis teha, ju siia (eestisse-pärnusse) tulevad novita-inimesed:)

  5. Ära vaheta ala , kannata soomlased välja. Tahaks ka kunagi tulevikus käia selles toredas lõngapoes hullamas. 🙂

  6. Ei, kindlasti ei pane ma poodi kinni, lihtsalt vahel läheb närv jube mustaks :S Aga siis tuleb mõni helgem inimene ka ja jälle on tore 🙂
    Ma otsin ka mujalt maailmast hoopis uusi lõngu, mitte ei aja meie Jõgevat või Raasikut taga! 😀

Lisa kommentaar

