Suvi..

Täna mõõdeti selle suve uus kuumarekord, linnaks Pärnu ja temperatuuriks 31,8C
Homseks lubati soojemat ilma..

On jah kuum, inimesed astuvad uksest sisse ja ohkavad. Tõenäoliselt pettumusest, et mul polegi ruumis sees jahedam kui õues. Ei saagi olla, mul on üks tuba, kust uks viib otse õue ja see uks on suviti lahti.

Kõigest hoolimata on meie kuumus mõnusam kui Itaalia kuumus – siin liigub tuuleõhk ja see jahutab. Itaalias oli vaid seisev lämbe õhk, mida inimesed käies liigutasid ja mis ühelt kuumalt kehalt teisele põrkas.

Keset päeva hakkas äkki sadama suuri jämedaid vihmapiisku. Inimesed seisid tänaval, jäid seisma, ajasid käed laiali ja nautisid. Mina ka 🙂 Seisin oma poe ees ja mõnulesin. Taevas olid mõned õhukesed pilveräbalad, aga piisad, mis langesid, olid suured ja jahedad. Mõnusad! Seda mõnu jagus paariks minutiks.

Ema helistas. Ta veedab 4 päeva Islandil. Eile öösel saabus. Ütles, et lennukist maha astudes oli tunne, et teeb esimesi samme Kuul! Kivid ja kaljud ja klibumoodi pinnas. Giid oli näidanud eemal asuvat vulkaani – 120km kaugusel. Ei ühtegi puud. Sinine, müstiline valgus. 10C sooja.
Sellises kohas elavad ilmselt UFOd 🙂

Täna õhtul saab keedetud lillkapsast ja kama 🙂

5 thoughts on “Suvi..

  1. Oi, ma tean seda ufo tunnet! Ja seda, et mis mõttes puid ei ole?! Kogu aeg tuul keerutab ja kui akna taga on päike, siis ei saa seda uskuda.

  2. Mulle sobiks praegu midagi meie kuumuse ja Islandi ilma vahepealset:)
    Lillakapsas maitseb mulle ka…kohe väga. Kas oled proovinud pannkoogitaigna sees neid teha? Ma teen sellise paksemat sorti taigna, kastan keedetud lillkapsa õisikud ükshaaval sinna sisse ja praen pannil. Ilmatuma hea süüa kui veel mingi dipikastme sisse kasta…söö või lolliks:)

  3. Ma tahaks ka praegu seal olla. Tegelikult ma tahaks siis olla kui mõni vulkaan purskab..

    Mis puutub lillkapsasse, siis sain ma nüüd eriti hea idee, mida ülejäänud poole peaga teha! Peaks tõesti järgi proovima. Kõlab igal juhul maitsvalt 🙂 Aitäh Ülle!

  4. Ohtlikult häid lillkapsaretsepte jagate siin! Tea, kas brokkoliga sobiks samamoodi teha?

  5. Aitäh, kulla Susa, võrratute reisikirjade eest. Kohe pikalt lugesin praegu, Itaaliast ja Hispaania planeerimisest (teoreetilisest) ja häid tarkusi ja toredaid emotsioone sain ka.
    Mõnus oli…
    Amanda

Lisa kommentaar

