Mitu asja ühes pisikeses päevas

Nr.1
Eesti jalgratturid said vabaks!!! Liibanoni pantvangikriis on lõppenud, kuid tundmatuses olnud mehed saavad koju ja nende pered saavad oma kadunud elud tagasi. Suurepärane uudis! Mis saab veel parem olla kui see, et südamevalu lõpeb ja pered jälle kokku saavad!
Täna küsitakse raadio soovisaatest nii palju isamaalisi laule ja inimesed tervitavad kogu Eestimaa rahvast. Taaskord üks armas sündmus, mis tekitab meis Laulupeo tunde.

Nr.2
Pärnus peedistatakse jälle pisikest rongikest. Lätlased panid meil linnavahel ilusa lapsi ja suuri vedava rongikese käima. Alguses oli kõik hästi, siis hakkas ilmnema, et siin ei tohi sõita ja seal ei tohi seista ja nüüd vajab rong juba numbrimärki. Eks näis, mis järgmisena tuleb. Küll see kadeduseuss on ikka jõle elukas! Tehakse head nägu, et meie oleme kõigile pakkumistele avatud ja siis hakatakse vaikselt ussitama. Nagu enne rongi käimapanekut polnud neid seadusi, mis nüüd jupphaaval tekkima hakkavad!?
Ljubljana vanalinnas sõitis samasugune rongike, veidi pikem, aga üldiselt sama. Kulges mööda tänavaid, inimesed astusid eest ära, rong tõi naeratuse näole. Meie Pärnu väljasurnud ja apteegi-kasiino-hiinlaste kaubamaja Rüütli tänav on aga liiga püha koht ühele rõõmsale rongile. :S

Nr.3
Uksest astub sisse veidi nokastanud vanamees. Uhke, maikaga, õlgkaabu peas, päikseprillid ees. Soomlane. Tahab osta ümmargust tikitud laudlina. Näitan linu, valib välja, küsib hinda. 18.- ütlen mina. 15.- ütleb tema. Ok ütlen mina.
Annab mulle 20 EURi, mina talle 5 EURi. Vana võtab viieka oma kätte ja annab siis mulle tagasi. Ütleb, et ma selle eest kohvile läheks 🙂 Tore!

Nr.4
Räägitakse, et Euroliit laguneb kaheks: Põhja-Euro ja Lõuna-Euro. Ja et kummalgi tuleb oma raha. Mis paneb mind mõtlema, et huvitav mitu rahareformi mina oma elus näen? See hakkab vist juba lõbusaks ajaviiteks kujunema, see uute rahade väljamõtlemine. Lõunasse võiks siis jääda euro, aga mis põhja tuleb? “Skandi” või ütleb Saksamaa, et tema on kõige suurem Põhja(?)-Euroopa riik ja võetakse mark?
Njah.. Ma arvan, et enamus inimesi kindlustab praegu oma tagalat mõne teise valuutaga kui euro.
Tegelikult oli reisil olles jube mugav – vurasid üle erinevate maade piiride ja muudkui maksid samas rahas. Ei mingit raha vahetamist vms. jama. Nagu näha oli, arveldas lätlasest taksojuhtki eurodes.

Nr.5
Vihma sadas. Ilusat, tihedat vihma. Sellist, mis kastab, mitte ei peksa mulla pealmist kihti märjaks jättes alumise puutumata. Pets tuli tuppa, märg. Tegi endale pesa ja veetis vihmaaja seal.

Nr.6
Leivad on ahjus. Kerkisid ilusti. Minu puuviljaleivas on seekord rohkem puuvilja ja seemneid kui leivatainast. Lynx on juba proff leivameister.

Nr.7
Sain endale uue mõnusa plaaditäie mp3-i. Celtic Thunderi liikme George Donaldsoni uue plaadi “The White Rose”. Mõnus muusika ja mõnusa häälega mees. Näidisjupikesi saab kuulata siit: CD Baby

Nr.8
Täna ma tahtsin, et oleksin olnud Tallinnas. Suured, uhked kruiisilaevad olid täna sadamas. Nende hulgas Queen Elizabeth. Laevad nagu suured valged mäed. Augusti teises pooles saan ma ka lõpuks jälle suure laevaga sõita! Kahjuks tähistab too sõit ka puhkuse lõppemist ja uue tööaasta algust.

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Peale puhkust on nii palju asju kuhjunud, mis oleks vaja ära teha! Peaks alustama kalendrite juunikuust juulikuuks keeramisest.. Mul on seinal nimelt 3 kalendrit, sest mul on liiga palju lemmikuid, kes kalendreid välja annavad!
Aga neist mõni teine kord 🙂

3 thoughts on “Mitu asja ühes pisikeses päevas

  1. Päev nagu mosaiik. Eks oma mosaiik on igal päeval, lihtsalt vahel on tükid suuremad, vahel palju tillukesi, vahel rohkem eri värve.

  2. No selle rongi kohta nii palju, et mulle hirmsasti meeldis, et selline on käima pandud – Pärnu vajab vürtsi, eriti sellist suvist, aga kui see rong signaali andmata inimeste vahel manööverdas, siis võttis ikka jahedaks küll. Vahest on minu enda süü ka, kuna klapid olid kõrvas, aga ei arva ju kohe, et näiteks kõnnitee peal Sind rong alla ajab ja ei vahi ringi ka pea õieli.

    unagi vist oli mingi hobuvanker, kes suviti lapsi vedas ja see vist alustas sõitu Pärnu hotelli eest, äkki oleks see mõistlikum variant? Täna oli rattaga (ma tean, et tegelikult ei tohi jalgrattaga Rüütli tänaval sõita) küllalt raske inimestest mööda põigelda.

    See numbrimärgi asi on muidugi jama… ja peedistamine. Loodame, et nad ikka edasi sõidavad!

  3. Uhhh, ma oleks paar päeva tagasi Rüütlis ratta alla jäänud :S Siis oli küll tunne, et oleks koer, hakkaks püksisäärde kinni 😛
    Ma olen näinud kui see rong Rüütli alguses pargib ja inimesi peale võtab – minu meelest väga ok koht, sest Rüütli alguses ei toimu ju midagi, lai tühi tee. Iseasi, kas ta Rüütlist läbi peaks sõitma..

Lisa kommentaar

