Loterii-allegrii ;) NB: Võitja!

Puhkuse viimasel päeval tuli meil väike mõte – mis oleks kui teeks meie reisikirja lugejate vahel pisikese loterii. No et teil oleks ka võimalik saada endale tükike Itaaliat 🙂
Auhinnaks 😉

Osalemine on väga lihtne:
Me käisime puhkuse ajal mitmetes lahedates kohtades ja panime need siia kirja. Kas mõni neist tekitas ka teis sellise tunde, et tahaks ise oma silmaga näha ja kogeda? Mis koht, kirjutage meile! Oleks väga põnev teada saada, mis oli teie arvates meie reisi rosin!

Auhind on selline: kotitäis ehtsat Veneetsia Farfalle`i ja teine kotike pasta jaoks sobiva maitseinega (hoiatus – maitseaine on päris kreftine!).

Loterii sulgub ja võitja selgub reedel, 15. juulil. Õhtupoole 🙂
Head õnne!

Lisatud
16.07 kell 01:10

Aega võttis, aga võitja on teada 🙂 Võitja aitas loosida mu töökaaslane – ütles mulle numbri ja selle numbri all oli Drexi kommentaar! Palju õnne, Drex! Kirjutan Sulle ja lepime kokku, kuidas ma selle itaaliapärase lõunasöögi Sinuni saadan 🙂
Teistele – suur tänu teile lugemast ja kommentaare kirjutamast! Väga vahva on kirjutada kui tead, et pole ainuke, kes seda kirjutist hiljem loeb 😀

25 thoughts on “Loterii-allegrii ;) NB: Võitja!

  1. Ma olen Sinu poolt kirjapandud reisijuttude suur fänn! Seetõttu osalen kõhklematult. Ja samuti saan ilma kõhkluseta öelda, et kõik teie poolt läbikäidud kohad on vaatamist nuusutamist väärt, aga Ljubljana tekitas minu südames suurima kibeluse.

  2. Nii raske valida kumb, Graz või Ljubljana, mõlemad tundusid isuäratavad. Septembris igatahes väisan Ljubljanat.

  3. Koguaeg olen jälginud tee reisi, nii mõnus, seda enam, et arvan, et sinna ise ei satu kunagi! Aga..Veneetsia on küll see, mis tekitab erilise tunde…

  4. Ma kalusin tükk aega, kuhu ise tahaks minna: kas Ljubljanasse või Veneetsiasse. Veneetsia tundub nii ahvatlev, aga minu jaoks on seal vist liiga palju vett! 🙂 Seega valin Ljubljana. Eriti tahaks käia Postonja koobastes! Koopad on üks mu suur unistus! Ja muidugi on teie reisi “rosinaks” ka Celtic Woman´i kontsert!

  5. Kõigepealt aitäh, tänu Sinu reisikirjeldustele avastasin enda jaoks Celtic Womani. Kas Eestis kuskil nende cd plaate müüakse ? ( olen otsinud aga siiani tulutult) 🙂
    Kõik postitused tekitasid tunde,et tahaks kohe reisile minna. Eriliselt ahvaltev tundub olevat Veneetsia kogu oma erilisuses ja kindlasti tahaks seal nautida gondlisõitu.

  6. Minu lemmik on Burano-päev! Mulle muidu üldse ei meeldi, kui majad on eriti erksat ja eri värvi, aga seal on see nii omal kohal. Ning tänaval pitsitegijaid tahaks ka näha… Lisaks veel ühine joon minuga- ka mina võtan kuumal päeval kaasa sügavkülmast veepudeli(olen seda nippi juba aastaid kasutanud).
    Teil oli vahva puhkus ja tänu reisipäevikule on seda väga hea meenutada!

  7. Ma olen selle blogi suur fänn.Tänud.:) Olen Itaalias käinud aga tänu sellele reisikirjale nägin ja kogesin kõike uuesti… Ja Veneetsia on see koht, mis tahaks veel ja veel avastamist :))
    Aga see reisikiri tegi küll kõik kohad ahvatlevaks. Tänan:))))))

  8. Tänu nendele reisijuttudele olen ma nüüd otsustanud ikka Veneetsias ära käia (millalgi-kunagi…), sest suutsid teha oma reisikirjeldustega selle minu väikse unistuse veel suuremaks. 🙂
    Ps. Kui ühte väikest meest piinavad kõhuvalud ja ainuke hea koht magamiseks on emme süli, siis olen ma kohe eriti õnnelik, kui saan põnevaid jutukesi lugeda mitte niisama igavleda. 🙂

  9. 😀
    PIRET – ei, kahjuks ei saa Eestist ei Celtic Womani ega Celtic Thunderi CD-sid :S Mina tellin neid Amazon.com-ist.
    Kunagi küsisin mingist plaadipoest, et kas ei saaks nende kaudu tellida. Vaadati miskit kataloogi, öeldi, et saab küll, aga plaadi hind tuli üle 500 krooni!

  10. Keegi pani mu kommentaari pihta 😛 Aga tahtsin öelda, et tänu sinu reisijuttudele olen ma otsustanud oma ühe unistuse ehk reisi Veneetsiasse kindlasti millalgi-kunagi ette võtta!!!
    Ps. Kui ühte väikest meest gaasivalud piinavad ja ainus hea koht magamiseks on emme süli, siis on kohe hea, kui saab midagi põnevat ehk sinu blogi lugeda, mitte niisama igavleda. 🙂

  11. Ma olen ka kõik jutud läbi lugenud ja reisile kaasa elanud:) Kuna ise pole plaanis suvel kuhugi reisida, siis oleksingi nagu juba reisil käinud…. Ljubljana oli mul ennegi huvi juba tekitanud, aga Sinu reisikirja lugedes tekkis soov külastada Veneetsiat. Rääkisin just eile mehele kui põnev tundub Veneetsia!
    Aitäh, et kirjutad siin blogis nii põnevalt!

  12. Reisijutte on lahe lugeda ja end just unistada sinna 🙂 Minu vaieldamatuks lemmikuks ja unistuseks oleks Veneetsia ja olles ehete hobis väikest viisi huviline, siis Murano klaasikunsti oleks samuti väga tore reaalselt näha 🙂

    Jõudu ja jaksu soovides ning uusi kirjutisi ootama jäädes,
    Eva-Ly

  13. Minu lemmikuks sai Burano. Need värvilised majad võitsid mu südame 🙂
    Sinu reisijutud on nii toredad 🙂

  14. Olen ka lugenud suure põnevusega teie seiklusi. Ja lausa sinine kadedus tuleb peale.
    Olen alati tahtnud Veneetsiasse minna. Olen sealt ainult bussiga läbi sõitnud. Ja ka sellel aastal sõidan vaid sealt läbi.

  15. Mina mõtlen aeg-ajalt nende disain-hotellide peale ja käisin uurimas veebis, kas neid mujal ka on. Veneetsia tundub ka tore, kuigi mind pisut panevad mõtlema kärarikkad ja emotsionaalsed itaallased. Ma olen ju selline erak vahel 😀

  16. Selle reisikirjaga on nii, et loen mõnuga, Ise arvan, et sellistesse kohtadesse ei jõua kunagi… Meeldisid kõige enam need koopad.

    (Olen kunagi ammu , NL ajal käinud Gruuias taolistes koobastes, Oli miski linna lähistel. Olin siis kooliõpilane, ja selle linnakese nimi enam ei menu.)

    Veel Sinu reisist. Meelde jäi Kroonprintsi aed. Miks, ei tea, kuidagi suur ja avar aed ja see labürint !, see oleks vahva.

    Muidugi Veneetsia, oma veega. Lihtsal seda, et kuidas on, kui akna taga loksub vesi.

    Kui kunagi peaks tekkima võimalus (milles kahteln küll) siis pole suurt vahet, millist kohta tahaks külastada, pole neis üheski käinud. Isegi Rootsis mitte.

  17. Lugesin ka suure huviga ja ootasin iga päev uut postitust 🙂 Nendest kohtadest valiksin… hmm, ilmselt ka Veneetsia, nagu paljud siin 🙂 Natuke klišeelik valik ehk, aga no tõesti tahaks näha, kuidas see vesi seal ikka nagu siis täpsemalt on 🙂

  18. Mõnusalt kirjutad:) Olen ennegi Veneetsia peale mõelnud, kuid Sinu kirjeldused panevad veelgi rohkem reisist unistama…järgmisel suvel ehk…:)
    Edu ja päikest.
    Ruth

  19. Olen juba ammu Veneetsiast unistanud, kuid sinu postitused tekitasid veel suurema tahtmise lõpuks minna ja ära käia… Ehk isegi õnnestub, millalgi-kunagi…

    Ps. Kui ühel väikemehel on kõhuvalud ja ainuke rahuldav koht magamiseks on emme süli, siis olen ma eriti õnnelik, et on selliseid vahvaid blogisid, kus saan last hoides põnevaid lugusid lugeda 🙂

  20. oota nüüd, ma olen lugemisega alles teise reisijutu juures….
    muidugi teie esimene hotell “niitis mind jalust” ….
    ma mõnulen edasi ja kui võimalik siis palun mind loosirattasse toppida:D

  21. Mina tahaksin taas Viini minna, kuigi on ka palju käimata kohti. See linn on nii võrratu! Unistuseks oleks Viinis Andre Rieu kontserdile sattuda. Aga selle aasta augustis ootab meid hoopis Poola, Torun ja Gdansk.

  22. Need lood, eriti Veneetsia, tekitasid kange tahtmise esimest korda elus pikemalt reisida. Mõneski euroopa linnas nt Viinis olen korduvalt käinud, väga soe ja tuttav tuli ette, aga need on kõik sellised lühemat sorti ametireisid olnud.
    Ma nii tubli ei ole kui teie, seega broneerisin täna omale ühe reisikorraldaja bussireisi Itaaliasse ja augustis asungi teele. Mõni viiv on seal planeeritud ka sellle linnale ja kes ütleb, et see viimaseks korraks peab jääma.

  23. Torun ja Gdansk!!! Imelist seiklust teile! Jumalikud linnakesed.
    Ai kui tubli, Terje 🙂 Esimene kord ongi ehk parim mõne reisikorraldajaga linnaga tutvust teha, siis on järgmisel korral juba ettekujutus olemas ja tunne tugevam.

    Meie käime nüüd Jää-ääre kontserdil ja siis kui kunagi hilistel tundidel kodus tagasi oleme, siis teeme loosi tulemused ka teatavaks. Seniks on kõik veel oodatud loosist osa võtma!

Lisa kommentaar

