ETV üllatused!

Tänase päeva peab küll suurte rasvaste roheliste tähtedega üles märkima – ETV-s näidati Celtic Thunderi kontserti!
Hakka või imedesse uskuma.. Ma arvasin, et seda bändi teavad Eestimaal vaid need, kes minu käsitööblogist aegajalt nende videosid näinud on ja nad enda jaoks avastanud, aga üllatus-üllatus – keegi ETV-st teab neid ka! Sügav kummardus sellele inimesele! Nüüd on lootust, et Eestimaal saab olema palju CT fänne 🙂

Kui see DVD, mida täna näidati, ilmus, siis ma vaatasin seda vist oma 50x jutti. Mul ei ole kunagi olnud lemmikbändi. Ikka ühelt esinejalt üks lugu ja teiselt teine. Mul ei olnud teiselise eas mingeid plakateid ja ma ei nutnud ühegi kuuma bändikuti pärast, nagu ma tean, et mu klassiõed Charizma poiste pärast nutsid 🙂 Ja siis avastasin ma juhuslikult YouTubest CT! Ei, ma ei nuta nüüdki nende pärast 😛 Aga see on hea tunne, kui saad kedagi südamest fännata.
ETV-s olnud kontserdi ajal oli Damian nii noor ja kuna see oli nende esimene salvestus ja kontsert üleüldse, siis olid kõik veidi kohmetunud. Inimesed, keda saalis näidati, olid nende perekonnad ja sõbrad.

Praegu müüakse USA-s nende sügise- ja jõulukontserdite pileteid (Heritage & Christmas). Lugesin just päeval, et kui piletid hommikul kell 9 müüki paistati, olid 7 minuti pärast alles vaid suure saali tagumised kohad. Vat nii populaarse bändiga on tegu.
Kas kord saabub see aeg, mil nad ka Euroopa turnee ette võtavad? Ma loodan seda väga!
Igal juhul sündis täna õhtul ETV-s esimene ime ja järgmisel kolmapäeval näeme selle ime teist osa 🙂

5 thoughts on “ETV üllatused!

  1. Mina sain tõesti alles Sinu blogist teada, et selline ansambel olemas on. Kuulasin siis kohe huviga YouTube-ist seal leiduvaid lugusid. Ja kui reklaamis nende kontserti ETV-s, siis mõtlesin, nädsa, lausa kontserti näidatakse! Tänan, et mind targemaks tegid.

  2. Mina olen ka sellise bändi olemasolust aimu saanud su blogi kaudu! 🙂 Olen üksikuid lugusid kuulanud, aga suht pealiskaudselt. Täna siis võtsin ette ja vaatasin kontserti ETV-st (täna sellepärast, et mul on Elioni salvestusteenus). Vot nüüd sain õieti aimu, kellega ja millega tegu! Ja mulle kohe väga meeldis! Mu abikaasa istus arvuti taga, aga jättis oma tegemised ja jäi ka kuulama – vaatama. Pärast ütles, et seda võiks veelgi kuulata! 😉 Nii et – tänu sulle, Susa!

  3. Seda saabki veel kuulata – ETV näitab kolmapäeval kell 22:25 kontserdi teist osa 🙂
    Mul on ka nagu missidel missioon – koguda Eestist CT-le fänne 😉

  4. Jah, mul on juba lindistama pandud ja ootan kolmapäeva! Ja siin Põlvas on kaks fänni juba täitsa küpsed! 🙂 Vaatame iga päev kontserdi esimest osa, lisaks veel YouTube´ist ka.

Lisa kommentaar

