Euro vol.2

Kõigepealt muidugi hurraa-hurraa! Getter ja Eesti said finaali 😀
Uskumatu kui rahulik ta laval oli! Suutis veel väikest näitemängu teha. Mina, kodus diivanil, olin hoopis rohkem närvis 😛

Seekord on raske kolme lemmikut välja tuua. Neid lihtsalt polnud nii palju!
Mulle meeldis Taani laul, aga seda tõenäoliselt sellepärast, et see kõlas täpselt samuti kui 2006.aasta Rootsi Melodifestivalenil osalenud Andreas Johnsoni “Sing for me”.  Nii kui lugu algas, nii tekkis mõnus äratundmisrõõm.

Rumeenia lugu meeldis ka. Päris hea meloodia oli.
Rootsi lugu teadsin juba varem. Tean, kuidas nad sel aastal püüdsid, et ei juhtuks see, mis juhtus eelmisel aastal – rahvuslik katastroof – finaalist väljajäämine! Aga neil lasti ka viimase sekundini praadida, enne kui viimane finaalikoht kätte saadi! Hea meel oli. Kuigi see lugu mulle eriti ei meeldinud. Mulle ei meeldigi need lood, millistega tegi algust ühel aastal Webberiga koos esinenud inglanna, lood a la “It`s MY time!”, “What about ME?”, “I`M popular” jne. Ühesõnaga sellised MINA-MINA-MINAAAA lood.

Mis veel meelde jäi:
*torbikud ühtede meeste peas
*liivakunst, tänu millele ma seda väidetavalt kõige kaunimat euronaist eriti ei näinudki
*üks maa laulis kakalii-kamajaa ja lõi isegi kulpi, aga vist siiski ei saanud endale kõigi maailma venelaste hääli ja jäi finaalist välja (või sai sisse?)
*Dana International on ikka veel naine.. Kui Reikop ütles, et tal on kaasas kaks kleiti, üks poolfinaali ja teine finaali jaoks, siis käis mul peast läbi, et kahju teisest (kindlasti uhkemast) kleidist, mis ei saagi võimalust end näidata. No läkski nii.
*Iirimaa??? Eriti õudne laul ja seda peetakse favoriidiks..  :S

Laupäeval on igal juhul põnev kontserti vaadata ja Getterile pöialt hoida!
No ja muidugi Marko Reikop hakkas ju kohe peale Eesti finaalisaamist järgmise aasta kontserdikohti välja pakkuma näiteks Saaremaad. 🙂 
Mul on veel parem idee – esmakordselt vabaõhueurovisioon Kihnus!

PS: 13.mail, aastal 2000 oli Eurovisioon, kus laulis Ines. Mäletan seda hästi, sest just sel päeval kohtusime esimest korda Lynxiga 🙂 11 aastat koos oldud! 11 mõnusat aastat 😀
13 on ikka paganama hea number!

4 thoughts on “Euro vol.2

  1. Ma tegin eeltööd (eurovisioon.ee – väga mõnus leht!) ja lahterdasin laulud enne enda jaoks ära: meeldivad, nii ja naa, ei meeldi kohe üldse. Viimases tulbas oli neli laulu. Ja kõik said edasi! Täielik nöök. Aga samas said edasi ka neli laulu, mis meeldisid, nii et ei saa kurta 🙂 Ainult Küprosest on kahju, neile soovisin ka edasipääsu.
    Aga homme on põnev, jah!

  2. Ma olin eilse valikuga enam-vähem nõus…ma ei saanud ainult aru, kuidas küll Moldova edasi sai. Aru ma ei saa miks Iirimaad üheks favoriidiks peetakse, jube lugu tõesti…närviline lugu. Taani mulle väga meeldis, mõtlesingi, et kuidagi tuttav… Homme tuleb huvitav õhtu:)

  3. Mina õnnitlen teid kokkusaamise ja kokkujäämise puhul! 13 on teie jaoks armsa tähendusega number.

Lisa kommentaar

