Asjalik emadepäev :)

Helistasin emale kohe hommikul – tema oli sel ajal bussis ja sõitis botaanikaaia poole. Madeira botaanikaaia 🙂
Eelmisel aastal ta käis seal ja paistab, et armus sellesse saarde. Aga kellele ei meeliks kui isegi sügisel õitsevad su ümber tuhanded lilled!

Ema õnnitletud, saabus asjaliku päeva aeg – eesmärk puhastada ja õlitada terrass.
Lauad, millest me aastaid tagasi selle terrassi ehitasime, olid omal ajal rohelised ja kenad, aga nüüdseks tänu lumele ja päikesele heledaks ja ilmetuks pleekinud. Niisiis – töö nr.1: terrassi pesemine

Peale pesu meenus, et lipu peaks ka tähtsa päeva puhul üles panema..
Olin enne euro tulekut ostnud uue sini-must-valge. Meie vana lipp oli vabariigi algusaegadel ema poolt erinevatest kangaribadest kokku õmmeldud. Sel ajal kui päriselt veel ei tohtinud “neist vabariigi asjust” kõva häälega rääkida, aga vaikselt kõik juba sosistasid 🙂 Ühesõnaga väga tähendusrikas lipp, aga mitte enam selliste värvidega, nagu lipp olema peaks. Seega võtsime pidulikult vana vardast ja panime uue asemele. Esimene lipp läheb nüüd kenasti kappi, puhkusele.

Terrass jäi nüüd kuivama ja meie hakkasime telekat vaatama – Aasta Ema auks korraldatud kontserti Estonia kontserdisaalist. Ma ei olnud mitte kunagi enne neid kontserte vaadanud, alles siis kui Isetegija foorum emadele ja isadele tekke tegema ja kinkima hakkas, tegin seda. Tegelikult on see päris huvitav vaatamine. Seekord esines üks väga lahe laulupoiss ja tipphetk on alati see, kellena Pr. Oviir Isetegijaid sedakorda tutvustab. Sel aastal olime me Naiste Käsitööselts Isetegija.. Huvitav kui raske on seda meelde jätta, et tegu on käsitööfoorumiga Isetegija? Kas see, et ta kõigi nende aastate jooksul vaid korra on suutnud meid õigesti tutvustada, näitab suhtumist? Anname pidulikult tiitli ja president surub kätt no ja siis üks tekk ka veel.. Sel aastal tekkis mul korraks isegi mõte, et nüüd unustas ta selle hoopis ära, et tekk ootab üleandmist! Ema oli õnnitletud, fotografid klõpsasid pilte ja Oviir toetas ennast juba mõnusalt puldile. Õnneks siiski lõpuks meenus!
Palju õnne Aasta Ema 2011 Sirje Saar!

Üritus vaadatud, terrassi juurde tagasi.
Mulle meeldib värvida ja lakkida! Iga pintslitõmbega näed, et teed midagi ja see midagi tuleb ilus 🙂 No ja lapsepõlvest saati olen ma armastanud ka värvide lõhna..

Et mitte pintsli pärast kaklema minna, tegime nii, et Lynx võõpas 10 lauda ja siis mina 10 lauda. Ja siis avastasime, et hoolimata sellest, mis purgil kirjas on, tuleb sest õlist ikkagi puudu! Seega – Lynx käis poes ja tõi 2 potsikut juurde – meil on sel kevadel veel õlitamisi ootel.

Vahepeal oli Pets end mugavalt kilekotti lilleseemnete ja sipelgapulbri peale sättinud. Huvitav, mis tunne sel mustal kassil päikese käes olevas kilekotis olla oli.. Aga ise ta sinna ronis!
Kilekoti taga on minu kaks kaunist “ämmergut”, mille üle Lynx hambaid teritab.. Aga miks ma peaks muru seest väljatorgitud võililli panema mingisse vanasse krohvipange kui ma saan need visata hoopis kaunisse lillelisse ämbrisse!?
Mis puutub sellesse sinisesse pange, siis täpselt selline peaks olema minu unistuste vihmavari! Sinine, läbipaistev ja suurte vihmapiiskadega. Seni, kuni mul taolist pole, võin ma näiteks pang peas ringi käia.

Üle aastate kasvatan ma jälle tomateid! Pidid olema potitomatid. Pistsin 7 seemet mulda, et nagunii nad kõik kasvama ei lähe, aga idanemine oli 100%, nii et vaatame nüüd, kas tuleb jalustrabav tomatisaak? Pakil oleval pildil on taimel igal juhul rohkem tomateid kui lehti.
Tegelikult tahaks kasvuhoonet aeda tagasi! Kunagi oli. Selles kohas, kus praegu on terrass.

Eks sellesse päeva oleks pidanud kuuluma ka puudevedu, aga kõike ka ühe korraga ära teha ei saa!
Seega tegime õhtul grilli (Pets valvas taas truult grilli kõrval), vaatasime Superstaari (Rosanna oli vapustav!!!) ja sõime minu uutest perfektsetest “ühe-küpsise-suurustest” kaussidest küpsise-kohupiima tordikesi.

Lemmik 🙂

One thought on “Asjalik emadepäev :)

  1. Teil oli armas emadepäev. Ja kui mõnusad need üheküpsisekausid on!!!!

Lisa kommentaar

