Tagasi rööbastel

Täna tegin jälle poe lahti 🙂
Soojapuhurid ja niiskuseimurid tegid oma tööd hästi. Koridor on kuiv ja minu poe lagi hakkab ka juba kuivama. Kuigi kipsplaatide vahed on endiselt märjad ja värv punnis. Ühe lambi kõrval on mingi rõve pruunide äärtega laik, mis siiani on iga päevaga pikenenud. Lynx ütleb, et kui lagi suvel lõpuks täitsa ära kuivab, siis võtab ta lambid alla ja rullime lae värviga üle.
Lambid töötasid! Mis sest, et olid tõenäoliselt tunde kui veepommid.
Esmaspäevast alates käivad sisse-välja miskid kindlustustegelased. Teevad pilte, seisavad keset poodi ja noogutavad. Ma pean kahjud kokku arvutama. Reedeks.
Arvame, et teame ka põhjust, miks see dušisegisti eest ära hüppas. Nimelt juhtus samas majas naabritel järgmisel päeval sama asi! Eelmisel päeval oli aga maja ees tänaval torustike survepeasu auto. Sehkendas seal midagi. Küllap lükkas torudesse sellise surve sisse, et kraanid ei pidanud vastu ja lendasid eest.
Nii et kui survepesu autot näete, siis olge igaks juhuks valvel.

Kogu selles jamas oli ka midagi head! Ma sain poes suurpuhastuse tehtud. Kevad pole küll veel käes, aga mida varem, seda parem. Ja ma tõstsin poe ümber. Nii et nüüd on minu laud ja istumiskoht akna all ja poe sisemuses rohkem liikumisruumi. Mina näen oma uuelt kohalt aga harjumatult palju inimesi ja muid tegelasi, kes tänaval patseerivad. Näiteks läks naabrimees täna autosse, ühes käes oli kilekotike, kus saiaviilud ja paar tomatit 🙂 Ja poe ümber luusib 2 uut musta kassi. Ühel on paha komme maja peale sirtsutada. :S

Eelmisel nädalal ostsin Decorast ülimalt nunnu kastikese, kuhu tahan maitsetaimi kasvama panna. Hävitasin hoolega Mozarella kuulikesi, sest need topsikud on selle kasti jaoks ideaalsed. Täna läksin lillepoodi, et osta kotike mulda – no umbes nii palju kui kolme Mozarellatopsi sisse vaja. Ja tuli välja, et köögiviljadele mõeldud mulda ei olegi väiksemas kotis kui 20 liitrit! No nüüd ma pean aknalauale kasvuhoone ehitama, et kogu seda mulda ära kasutada.
Ma tegelikult ei teagi, kuhu ma oma taimenduse toetada saaks, sest Pets on hõivanud kõik kohad, kust välja näeb! Neil on naabrite Predaatoriga oma mäng – Preda istub enda köögiaknal ja Pets enda köögiaknal ja siis jorisevad omaette. Tundub, et neil on põnev. Huvitav, kas neist saavad kevadel sõbrad või läheb kakluseks.. A la kälimehed 😛

Mis siis veel vahepeal tehtud on..
Käib suusatamise MM Oslos. Ja ma ei saa seda vaadata, sest ma olen tööl!!! Reedel sain vaba päeva ja kavatsen selle teleka ees mööda saata (ptüi-ptüi-ptüi!).
Eesti Laulu vaatasin. Orelipoisi “Valss” on ikka lõpmata lahe lugu! Naljakas – praeguseks ongi mu playlisti jäänud Orelipoiss, Kait Tamra ja Uku Suviste. Ikka eestikeelne ja ilusa meloodiaga. Või ei ole praegu lihtsalt tümpsuperiood.
Ott Sepp on kummaline tegelane – astub lavale ja juba hakkavad mul suunurgad ülespoole kerkima 🙂 Selle mehe kõik sõnad on naljakad, mõned teised võivad ennast aga ribadeks tõmmata, et päheõpitud nalja ette kanda, aga no ei tule sest midagi!
Mul on hea meel, et Getter Jaani võitis – ta oli juba varem öelnud, et Eurovisioonile saamine on üks tema unistus ja lugu on selle šou jaoks ka väga sobiv. Mulle meeldiks kui loo ajal laval olevate majade akendesse võlutaks valgus 🙂
Mul on kahju, et Outloudz kaotas, sest see nägu, mida Stig peale tulemuste väljakuulutamist tegi, oleks Oscarit väärt! Nii lõpmata hea oli vaadata tõelist ja siirast emotsiooni! Kõik ülejäänud favoriidid tegid ju kangelaslikult suu kõrvuni naerunägusid ja üritasid rõõmsalt lehvitada jne. Aga inimesed võiks hoopis oma tegelikke tundeid välja näidata. Vaevalt, et Jana Kask või Ithaka-Maria õnnelikud olid, et kaotasid.

Mis juhtus Noorkuuga?!? See lugu oli suht ok siis kui ma seda esimest korda kuulsin. Poolfinaalis oli natuke naljakas vaadata aga finaal…! Roosad särgid, blondiinidest blondim pea ja Kaisa Oja, kelle lavaletulek oleks võinud toimuda juba laulu alguses. Igal juhul oli hea Facebookist lugeda, et nad naasevad nüüd oma liistude juurde 😀

Mis puutub sellesse Eesti Laulu üritusse, siis tõepoolest – kui korraldajad ise endale selgeks teeks, millega tegelikult tegu on, siis oleks rahval ka lihtsam valikuid teha. Ma ei oleks iialgi valinud Eesti Lauluks 2011 ingliskeelset lugu, mis pajatab Rockefeller Streetist! Sellest finaalist oleks mu hääle saanud raudselt Orelipoiss. Aga ma ei valiks kunagi Orelipoissi Eurovisioonile Eestit esindama..
Praegu on aga seis selline, et tegelikult ei tea keegi, mis üritusega meil tegu on. Eurovisiooni nime justkui häbenetakse, samas on üritus liiga magus, et mitte osaleda ja nii on meil hoopis Eesti Laul, mille võitja peaauhind on nii muuseas Eurole saamine.  

Nagu sel pühapäeval eelseisvatel valimistel – kõrvad jooksevad päeval raadiot kuulates hullemat segu kui virtsavesi! Kõik on kõige paremad ja kõige ausamad ja kõigi ühine unistus on oma rahvast teenida. Oma viimase kuue annaksid nad ka seljast ära, peaasi, et hääle kätte saaks. Jõuaks see 6. märts juba kätte, ei peaks seda urisemist ja upitamist enam kuulama! 
Inimesed saaksid jälle normaalselt kohvikutes käia ja ei peaks kartma, et kui oma kohviga maha istud, kargab välja Laar või Savisaar või mõni roheline vabamees, kes tahab elektrirollerit tutvustada ja Nõmme pilvelõhkujate teemadel arutleda.

Vahepeal sain ma aga Postcrossingu raames Hollandist kaardi raamatutega. Hakkasin lähemalt vaatama, mis raamatud seal riiulis siis on ja mis ma näen – Jaan Kross 😀 Hollandikeelne “Keisri Hull”. Peaks uuesti läbi lugema. Koolis jättis see raamat mulle küll väga hea mäletuse.

Lisa kommentaar

