Eurovisioon! Vabandust, Eesti Laul..

Millest siis veel kirjutada, eksole.. 🙂
Ma pole kunagi varjanud, et see on üks mu kevadisi lemmikasju, mida telekast vaadata. Oli muidugi mõnusam, kui kõik piirdus ühe õhtuga ja ühe suure kontserdiga, aga nüüd saab siis kolme vaadata.. Ongi rohkem aega, et midagi kududa ja suurem võimalus häid asju kokata.

Aga enne SUURT on meie väike. Sel korral ka lausa 3 tükki! Kuigi mu meelest poleks 20 lugu ka liiga suur arv, et need kõik ühel suuremal kontserdil ära mängida. Olekski huvitavam üritus – 20 eriilmelist bändi laval on ikka põnevam kui 10 tükki. Ehk valitakse järgmisel aastal eelvoorudesse kummassegi 20 lugu..

Ma tean igasugu varasematest valimistest, et raudselt jääb minu lemmik alati teiseks! Ükskõik, mis üritus on – see, kellele ma pöialt hoian, saab teise koha. Varasemad Eurolaulud, tantsusaated, laulusaated, superstaarid, isegi Rootsis vaadatud kokasaade, iluuisutamised, suusatamised jne jne jne. Kindel teine.
Igavene teine 🙂
Seega on mul sel aastal lausa 4 lemmikut – 4 lugu ei saa ju teist kohta saada, eksole!

Esimene poolfinaal, ehk tänaõhtune teleüritus:
1. Getter Jaani – Rockefeller Street
Lugu ilma lauljata või teise lauljaga ehk ei olekski nii hästi kõlanud, aga Getter Jaani lapselik rõõm ja armas naeratus seal juures sulatab kindlasti paljusid eurooplaste südameid 🙂 Meenutab eelmise aasta Rapunzelit (mis jäi teiseks.. :P), kus Lenna oli sama nunnu kui Getter seekord.

2. I Wanna Meet Bob Dylan – Outloudz
See on siis see lugu, mille kohta ma kuskilt lugesin, et arenenud muusikamaitsega inimeste lemmiklaul. Ma ei arva muidugi, et mul arenenud muusikamaitse oleks 😛 Aga selles loos on need mõned käigud olemas, mis mulle alati kõrva haagivad ja meeldimismeeled tööle lükkavad.

Muidugi ei saa kuidagi mööda minna noore Tätte ja Mari Unematist, mis ilmub pähe täitsa kummalistes kohtades. Näiteks bussiga töölt koju sõites. Või kassajärjekorras seistes. Igal juhul vääriks see lugu finaalikohta, sest ma pole näinud inimest, kellel selle loo ajal magus muie suule ei tule 🙂
Ja mulle meeldib Kait Tamra laul ka! Aga ma ei usu, et see sellisel kontserdil kuskile jõuab. Lihtsalt väga ilus lugu on.

Teine poolfinaal, ehk nädala pärast näeme:
1. Hopa’pa-rei! – Ithaka Maria
Kes näeb selles loos ja Ithakas Shakirat, kes näeb Ruslanat. Mina näen väga ilusat Ithakat, kes näitab oma häält hoopis teisiti kui varem ja väga head laululoojat – Ithaka isa!
Tegelikult laulis ta sarnase häälega juba koos Jaagup Kreemiga lugu “Kui rääkisin sinuga..” Meenutab Siiri Sisaskit, kas pole? Igal juhul tundub mulle, et ta on avastanud ENDA stiili. Sellise, kus lõpuks on kena näolapi kõrval ka väga hea ja huvitav hääl. Tugev ja jõuline. Enesekindel!
Konkreetse loo juurde tulles – energiat täis ja igal juhul jääb pikaks ajaks pähe hoppareima 🙂 Ja me saaks jälle finaalkontserdist osa võtta.
Täiesti arusaamtu on kommentaaridest läbikäiv virin, et ise on ema ja keskealine naine ja mismoodi ta niimoodi palja kõhuga hüppab jne. Selliste kommentaaride peale tahaks kirjutajale karjuda, et “Saa ometi kadedusest ja kibestumisest üle!!!” Miks ei sallita enda ümber elavaid ja siiraid inimesi? Selliseid, kes julgevad olla nemad ise ja oma emotsioone välja näidata! Küllap see pole lihtsalt eestlaslik. Mina igal juhul armastan “otse ja omadega” olekut 🙂

2. Uku Suviste – Jagatud öö
Rein Rannap oskab ikka alati üllatada! Kes mäletab veel kunagi Eurovisioonile kandideerinud “Opera on Firet”, mida laulis Joel de Luna? Oi, ma olin tol ajal kuri, et see lugu edasi ei pääsenud 😛
Iga kord kui see lugu refräänini jõuab, kerkib mu silme ette noor Filipp Kirkorov, kelle fänn ma gümnaasiumi ajal olin ja kes sarnaseid kauneid lugusid laulis. Nostalgia..
Tallinna õppima minnes oli mu sõbrannaks vene juurtega tüdruk, kellega koos Kadaka turult vene muusikat koju tassisime ja peale loenguit kuulasime. Käisime Linnahallis paljudel kontserditel, mis olid alati pilgeni täis uhkelt üleslöödud vene prouasid ja kauneid vene neidiseid. Olete tähele pannud, et venelane ei lähe teatrisse ja kontserdile kunagi ilma, et oleks ennast korralikult üles löönud?
Ok, loo juurde tagasi. Peale meloodia, mis mind nostalgitsema ja tudengiaegu meenutama ajab, on mul hea meel, et Rannap ei valinud lauljaks Koit Toomet, mis oleks tõenäoliselt kergelt juhtuda võinud, vaid leidis Uku Suviste, kelle hääl on ikka superhea! Lisaks sellele tuleb mehelik välimus selle loo puhul rohkem kasuks kui posilik šarm 🙂
Kõik kokku – imeilus ballaad.

Pagan, praegu tuli silme ette pilt, kui hästi sobiks Getter Jaani koos Koit Toomega laulma seda Šhreki laulu, mida Getter Superstaaris esitas. Üldse mitte ilkumise mõttes! Aga see sobiks kuidagi väga mõnusalt 🙂

Nii et – vaatame, mitu minu neljast lemmikust finaali saab ja mitu teiseks jääb 🙂

Siia lõppu see lugu, alates millest Itahaka mulle meeldima hakkas:

2 thoughts on “Eurovisioon! Vabandust, Eesti Laul..

  1. Palun, arva Outloudz oma lemmikute hulgast välja! Ma ei taha mitte, et ta teiseks jääb 😦

Lisa kommentaar

