Euromündikogu

Juba mitu aastat oleme neid kogunud – ise käime tihti Soomes ja sealt saab palju erinevaid, ema käib reisimas ja alati olen tellinud selle maa münte, kus ta käib. Nii siis ongi selline kogu kokku saanud – nüüd on vaja edasi koguda.

Minu lemmikud on Austria ja Itaalia mündid!

Lynx – siit saad kontrollida, mida sulle tööjuures antakse 🙂
Sõna “UUS!” mündi juures tähendab, et sellest on väljas ka uus versioon ja meil on olemas ainult vana.
Pilt on klikatav ja läheb päris suureks.

5 thoughts on “Euromündikogu

  1. Poja vaatas igavleval pilgul Maahaigla seriaali ja mina avasin Sinu blogi….. Vaata!!!! Ta vaatas ja pilku tekkis kohe sära ja huvi. Tema oskab münte hinnata, minu jaoks on need lihtsalt raha, temal on kogu Eesti oma müntidest ja nüüd tulevad kogusse järjest uued euromündid.

  2. Oh, Sul neid niii palju. Mui käib iga päev peost ka hulk erinevaid münte läbi. Sutskan nad eraldi rahasahtlisse, ja siis, kui rahvast vähem, uurin mis ja kus.
    Mulle meeldivad väga Portugali mündid ja Austria. Tegelikult meeldivad mulle just sendised, need on nii nunnud klibud. Kahjus lähevad ruttu koledaks ka, olen juba väga väsinud eesti sendiseid näinud. Endal on aga mõni sendiste trops, et oleks uued ja värsked, juhuks, kui need peaks mingi aeg käibelt kaduma.

  3. Hmm, ei tea, kas peaks ka münte koguma hakkama… Mul just sõbranna siin Eestis ja ta näitas mulle paari parajat kosmeetikakotti, pungil täis erinevaid münte! 🙂 Põhiliselt Saksa, Austria, Hispaania mündid. Kindlasti oli seal veel huvitavat, ega ma neid üksipulgi läbi ei sorteerinud!

  4. Teil on võimsalt neid kogunenud!
    Ma panen ka väljamaised kõrvale (juba viis tükki on 😀 ), aga seda pole ma veel suutnud otsustada, kas sarnaste müntide puhul (nagu Soome pisikesed näiteks) koguda kõik ära või ainult üks.

Lisa kommentaar

