Oijahhh…

Mul on vist iPhone`i vaja! 🙂
Nagu naised ikka, et kõigepealt on kostüüm ja selle järgi valitakse auto.
Kuduva Koeraomaniku blogist leidsin lingi Zazzle lehele, kus ma nägin tikandit, mida mu vanaema tikkis! St. ta oli tikkinud ühe seinapildi, mis oli lapsena mu lemmik. Pihlakad! Täpselt sellised, nagu sel iPhone ümbrikul:

Ma ei tea, kus see pilt praegu on.. Aga seda telefoniümbriste lehte nähes tuli mälestus nii eredalt tagasi, et nii kui Lynxi sokid valmis saavad, hakkan pihlakaid tikkima!

2 thoughts on “Oijahhh…

  1. Lihtsalt hurmav tikand, huvitav miks mobiiltelefone ei ehita…
    tehakse mingeid tibividinaid, aga tõsiseltvõetavaid tikandeid netu.
    Siit edasi mõeldes (nagu ikka mõte läheb uitama)….miks autoustel ei võiks väikesed 30 x30 tikandiruudukesed olla, aga ei teagi kuidas liisingufirma selle peale vaataks, kui tagastan sissemaksuks tikitud ustega auto, mille peal on pihlakad ja siilid, no ja muidugi jänesed tikitud…miks ainult ralliautod võivad kirjud olla….mh?
    läksin niikui nipsti telefonidelt autodele üle 😀

  2. Kusjuures hea müügi nipp ja huvitav, et eestlane pole veel teinud, miks ei ole meil muhu tikandiga jne mobiili või läpaka katteid 🙂 ma ostaks 😀

Lisa kommentaar

