Hinnavõrdlus

Läksin esmaspäeval tööle. Nädalavahetuse vihm oli teinud ühe heateo – meie põhiline liikumistänav (sõidutee) oli lume ja jäävaba. Seega paistis bussipeatusesse jõudmine lausa lendamisena!
Linnas oli olukord siiski teine – igal pool punased lindid (ära meie maja ees kõnni!) ja libe kui kurivaim!

Pärnus on üks rumal koht – Sadama tänava ümbrus, kus Vallikääru aasa ala kuuluab linnale ja Sadama tn. teisel pool asuv sanatoorium “Viikingi” ümbrus Viikingile. Sahamehed mängivad aga sellist mängu, et Vallikääru aasa ääres olevat alleed puhastav traktor lükkab oma lume üle Sadama tn. valli  ja Viikingi sahamees ei suvatse seda sealt tänava otsast ära lükata. Seega on jalakäijal, kes üritab näiteks Pärnu Kolledžini pääseda, kaks võimalust – ronida üle kõrge hange või jalutada mööda autoteed.
Sel esmaspäeval ronisin mina üle valli, läksin 100m mööda teisel pool valli olevat puhtaks lükatud teed, tahtsin keerata “Tervise” poole ja kohtusin uue hangega, mille sahamees oli muuli tänava poole viiva tee otsa lükanud! No ma ei hakka ju tööriietega ületama endale rinnuni olevat valli!!! Pagan küll!
Keerasin otsa ümber, marssisin tagasi, ronisin üle Sadama tänava valli (kus pisike sinka-vonka rada ja jalajäljed juba sees on) ja kõndisin mööda sõiduteed edasi.

Jõudsin poeni. Poe ees hiiglaslik lumehunnik, nädalavahetusel katuselt alla sadanud lumi. Lume kõrval hunnikus piirdelint. Kõrvalpoe kohal oleva katuse küljes tolknesid lume poolt äralõhutud lumepiirajad. Neid ei saa majaomanikud ise sealt katuselt ära koristada, sest katusele kehtib veel garantii. Aga katuseehitajad on Soomes. Tulevad ehk homme, tööle saabuvad ülehomme. Ehk.
Ma pidasin aru, kas hakata ise lumekuhja likvideerima või oodata kuna majaomanik seda teeb. Sai helistatud ja küsitud – jajah, teeme ära! Täna hommikul ei olnud veel tehtud. Lubati homseks teha. Eks näis. Igaks juhuks võtan tööriided kaasa, sest kui hunnik homme veel alles on, siis pean ma selle küll ise sealt ära transportima. Kujutan ette, et ma olen peale sellega ühelepoole saamist paras laip, sest hunnikut jäätükke ja märgi lumekamakaid, mis homseks juba kinni on külmunud, pole kõige kergem liigutada.
Igal juhul ei saa ma nädal aega oma poodi kinni hoida, et pererahvas lume ära koristaks.

Seega oli esmaspäev vaba 🙂 Mis oli omamoodi mõnus, sest mitu asja sai linnas aetud. Poetud sisse Maksuameti uksest ja käidud Sampos ammuununenud kontot sulgemas. Ühtlasi vahetasin ka viimased kroonid eurodeks. Ma pole vist kunagi 2-kroonist nii südamlikult vaadanud kui nüüd, mil ma oma rahad letile ladusin..

Esimene euroost oli sama, mis esimene krooniost. Päts leiba. Sest leib peab olema laual, ükskõik, mis raha meil ka kehtib!
Ja siis ostsin veel igasugu vajaminevat kraami. Kodus pildistasin asjad üles ja kirjutasin hinnad juurde. Niisama, et oleks huvitav aasta pärast samasugune ost teha ja hindu võrrelda.

Pealelõuna kodus oli lahe! Sest oli tunne, et ma olen õigusega kodus, mitte ei tee tööluusi.
Vaatasime emaga “Südameasja” seeriaid, mis meil juba septembrist nägemata. Need on kõik kenasti linti jooksnud, nii et tegime maratoni. 4 osa 🙂 Oi kui kahju mul on, et seda sarja enam ei toodeta!!! Minu absoluutne lemmik! Praegu jooksev “Maahaigla” ei saa ligilähedalegi. Ühest küljest muidugi ka seetõttu, et ma ei või lihtsalt kannatada igasugu haiglaseriaale. :S

Üks positiivne emotsioon telemaastikult veel – “Ringvaade” algas jälle! Ma olen vist selle saate sõltlane 😛 Igal juhul on see parim asi, mida õhtusöögi juurde vaadata. Anu ja Marko on super saatejuhid ja Muttika on meil kodus juba käibesõna 😛 Kui midagi on vaja proovida või ära teha öeldakse meil: Muttika tuleb kutsuda!
Peaasi, et seda saadet mingile teisele ajale ei nihutata!

Homme katsun siis taas tööle minna.
Koos lumeviskamise riietega.

Ahjaa – Pets armastab öösiti akende peal passida, pugeda läbi praost, mis jääb lillepoti ja akna vahele (lillepott õõtsub alati, aga pole veel maha prantsatanud) ja igal võimalusel kui keegi ei näe, istub ta köögilaual. :S Karju ta peale palju tahad!
Päeval magab. Ja magab. Ja magab veel.
Vahel haigutab ka.

5 thoughts on “Hinnavõrdlus

  1. Petsiga seoses üks minupoolne soovitus. Pane pihustiga pudelisse vett ja aseta pudel käepärasesse kohta ootevalmis. Kui kass teeb midagi lubamatut, haara kiirelt pudel ja üllata teda minidushiga. Meie kiisu õppis nõnda ühtteist.

  2. Veepritsi soovitatakse tõesti kasside “taltsutamisel” kasutada, proovi – hullemaks ju minna ei saa.
    Liisu puhul ma seda kasutanud ei ole, pigem tõstan ta ära (eemale) kohast, kus ma ei taha, et ta kolamas-nuuskimas käiks.

  3. kuna mul on hinnapildid tegemata, vaatan aasta pärast sinu blogi:D
    et siis hindu võrrelda…vähemalt kindlel koht kust vaadata.
    kui ma Pärnusse tulen, siis proovin tulla ka sinu lõngapoodi…mulle tundub et su juures käib häbematult vähe inimesi:D

  4. Ma olen ka suur “Südameasja” fänn ja nii kahju oli, kui sari lõppes. Nüüd aga vaatan “Maahaiglat” ja vaat et olen reetnud oma vana armastuse! 🙂 Mis parata, haiglaseriaalid lähevad mulle hästi peale. Isegi vaatamata sellele, et olen väga palju haiglas olnud. Või siis just tänu sellele! Ikka naeran, et oleksin pidanud kirurgiks õppima.

Lisa kommentaar

