1. nädal 2011

Selle aasta esimene nädal on tänasega läbi saanud.
Hommikul ärgates tervitas mind täpselt selline ilm, nagu ma talviti näha ei taha – kõik oli hall ja udune, puud olid musta värvi ja aknalauale pladises vihma. Öäkkk, ma ütlen!
Naabrimees oli nii varajane, et kühveldas juba vesist lund ja kraapis renni. Need, kes nädala sees olid oma katust tühjemaks lükanud, said nautida kaunilt puhtaks pestud pleki läiget.
Naabrite kass tundis kevadet südames ja otsustas uurida, kas lähikonnas mõnd teist kõutsi ka paistab:

Ta on ka veel kõrgemale, lausa lambi otsa roninud, aga ju siis polnud täna vajadust kaugemale vaadata.

Meenutasin mõnuga nädala algust, kui lund tuiskas ja päevas sai mitu korda labidaga vehkimas käia.. Olid ajad! Tulevad ehk varsti tagasi 🙂

Mis sellest nädalast meenutamist väärt on..
1. Ma ei ole teinud veel ühtki euroostu 🙂 Kuna ma ei soovi panka järjekorda tuiama minna, et oma viimaseid kroone arvele panna, siis kasutan ma neid poes. Toidupoes peamiselt. Polegi sel aastal veel ühtki asja ostnud. Toit ei ole ju asi, eksole. Toit kaob paari päevaga kõrist alla ja ei jää mälestustki!
2. Ema käis 2x panni vahetamas 🙂 Esimese vastu sai Jamie Oliveri hautamispoti – oli jube uhke ja andis selle mulle pidulikult üle sõnadega – paluks midagi head! Naljakas – talle kingiti sünnipäevaks ka üks pott. Kinkija ütles seda üle andes, et see on selleks hea, et MINA saaksin perele häid asju vaaritada.. Naljakad arusaamad!
Jamie poti õnnistasin igal juhul laupäeval sisse. Supp/ühepajatoiduga. Kes soovis suppi, sellele tõstsin tavalise kulbiga ja kes ühepajatoitu, see sai vahukulbiga.
Teise panni võttis tavalise. Sellise, mille mina 31. detsembril koju tõin.
Nooh, eks pann kulub ju alati ära, eksole!
3. Töönädal on olnud väga poolik. St. kuna ema läheb järgmisel nädalal Tervisesse tervisevanne võtma, siis pean mina kogu nädala tööl olema. Selle eest sain sel nädalal alates neljapäevast vabad päevad. Mis ma kodus teinud olen? Muffigi.
4. Dušinurk toodi ära 🙂 Varsti on lootust normaalselt duši all käia! Ilma vannita vannitos. Ülimõnus!
5. Kuuse viisime täna välja. Kui ma uniselt ja ilma peale pahaselt alla tuppa jõudsin, oli Pets kuuseehete mahavõtmisega juba poole peal. Lambid rippusid poolel teel põrandale ja lumehelbeid oli ka kõvasti sadanud. Nii et kui pool tööd juba tehtud, mis siin siis ikka!
Vanasti oli kuuse “mahaehitimine” piiiikk protsess. Igasugu munad, mida tuli aeglaselt eemaldada, kard, mis oli vaja okste vahelt kokku korjata, küünlaalused, mis tulid küünlavahast puhtaks kraapida jne. Praegu käis see kõik umbes 5 minutiga – lumehelbed ja inglid maha, elektrituled ära (vahepeal kass elektritulede küljest õõtsumast ära), kuusk kätte ja õue, lumehange. Seal ta seisab veel talve lõpuni. Nagu kasvaks seal 🙂
Kuigi ma olen üks õrna hingega tobu, kes loomafilmide ajal nutta löristab, ei kuulu ma kuusenutu klubisse. Kui on Jõulud, tuleb päris kuusk tuppa tuua! Ma muide ei nuta seaprae ja verivorsti juures ka, et mitu notsut pidid otsa saama.. Ja salati käest ei ole ka siiani andeks palunud, et ma ta põske pistan.
Andeks palusin sügisel pihlaka käest, kui tema küljest oksa murdsin ja koju tõin.

Selle aasta traditsiooniline pühapäev näeb välja nii, et Lynx ja ema on katusel ja kühveldavad lund. Mina olen maapeal, täidan ämbreid söega, kütan katelt ja teen süüa. Keegi ei ole veel mu käest küsinud, mida ma meelsamini teeks.. Visaks tegelikult katuselt lund!

Homme tööle. Eks näis, kas on rahvast.
Eelmisel nädalal olid venelased, valgevenelased  ja ukrainlased. Lõbus ja sõbralik rahvas! Valgevenelased arvutasid meie hindu oma rahasse ja said summad 24000 ja 76000.. Selline raha oleks ka hull!
Venelased kutsusid Piiterisse külla ja kiitsid Eestimaad. Tahaks tõesti jälle Venemaale minna! Peterburg on väga ilus linn! 🙂

Hädaldamise järgi otsustades tundub, et Lynx keeras just praegu oma randme liigesest välja.. Coca-Cola pudelit avades. Ma ju räägin kogu aeg, et Coca pole tervislik!

2 thoughts on “1. nädal 2011

  1. Huvitav, kas see on mingi ettevaatusabinõu, et need kokakoola pudelid nii kõvasti kinni keeratud on? Ma olen ka hädas olnud, et ei jaksa lahti teha. Ja säravvalget talveilma ootan minagi tagasi. Kas teil lisaks märjale, mustale, hallile ilmale lisaks libedus ka oli?

Lisa kommentaar

