Esimene europäev

Kassijutt peab veel ootama. Täna on vaja ajaloo huvides ära märkida, et oli esimene tööpäev, kus käibel eurod.

Kõigepealt istusin poole päevani niisama, mitte keegi ei käinud! Mõtlesin, et plass lugu ju küll kui keegi ei tulegi! Mul on nimelt selline komme, et aasta alguses peab kõigepealt raha sisse tulema ja alles siis võib välja minna. Istusin ja tikkisin, kell sai 1, Lynx läks lõunale ja helistas, raadios rääkis kuidas Eestist viiakse 40 ilvest Poola metsadesse. Kell sai 2, Lynxi lõuna sai läbi. Mina ikka istusin ja tikkisin.

Ja siis tuli kolm rootslast! Ja üks proovis teksaseid jalga ja ütles, et ostab need ära. Suurepärane 🙂
Esimen euroraha, mis mul letile pandi, oli 50 EURi! Õnneks oli mul vahetusraha piisavalt (tänu aegajalt Helsingis käimistele on ühtteist kukrusse kogunenud), nii et tehing sai tehtud 🙂

Päeva lõpus tuli veel üks inimene – ostis paar tokki lõnga ja maksis Eesti läikivates kolisevates. Ohkas sealjuures, et miks teil küll need 1- ja 2-sendised käibel on!?! Nagu puru rahakotis. Võibolla küll, aga 1 sent on kõva raha, sest täna öeldi raadios, et bensujaamad langetasid kütuse hinda 1 sendi võrra!

Lynx mässas täna mõlema rahaga. Tänu sendihunnikute kokkuarvutamisele päeva lõpus, jäi ta isegi bussist maha ja saabus koju pool tundi hiljem kui tavaliselt. Loodetavasti see nii ei jää, sest töölt on mõnus koos koju tulla!

Toidupoes maksin täna kroonidega. Sabad olid pikad ja letid hirmus lagedad. Huvitav küll, miks? Rahval peale pühi külmkapid tühjaks söödud ja täna täiendati varusid? Isegi seemnetega röstsaia ei olnud enam võtta. Saibi ei söö ma põhimõtteliselt (mis nimi :S). Juustulett oli õhuke, jogurteid oli vähe. Hämmastav!
Kassajärjekorras märkasin paljudel korvis ja kärudes porgandeid. Uus mood?

Ise katsun sel aastal toimida Poolas nähtud sildi järgi:

3 thoughts on “Esimene europäev

  1. Tore, et ikka uuel aastal sai müügihoog sisse õnnistatud. 🙂
    Meil oli täna rahvast ikka parajalt. Esimesed olid igatahes mehed. ;)Loodame aastast ikka head. 🙂
    Ma tahtsin täna poest porgandeid osta… ja neid polnud. 🙂 Ei tea kas mood, aga minu poiss krõbistas neid pühade ajal hoolega. 😉

  2. Head uut aastat! Mind ajendas kirjutama seesinane saib! Oi, kuidas ma põlgasin seda, kõik ainult selle õnnetu nime pärast, kuni keegi tuttavatest ütles, et käib poes ainult saibi ostmas. Siis mõtlesin, et prooviks siiski ka… Ja ma käisin poes saibi pärast 2 nädalat järjest!! Nüüd olen vahet pidanud, mul tekivad sõltuvused kergesti! Soovin edu kõigis ettevõtmistes, olen Teie blogi suur austaja, käin siin lugemas ja kaasa elamas, olen vanemat sorti käsitöö- ja muidu hull!! Sorry!

  3. Rõõm tutvuda, Mirje 🙂 Mine tea – peaks ehk ka proovima! Aga mind ajab nii hirmsasti närvi, et sepik ei kõlba enam öelda, et nüüd on saib! Kui ma järgmisel korral tühja saialeti ees seisan ja saib vastu vaatab, siis proovin ära 🙂
    PS: Täna oli poes sama hull olukord kui eile! Hiiglama suured kassasabad – mida Port Arturis muidu täheldanud ei olegi..

Lisa kommentaar

