Euroarvuti

Täna saabus meie postkasti paljukirjutatud ja kuulus Eurokalkulaator.
Tulin linnast ja piilusin kasti. Paistis mingi räbaldunud näss. Postkasti võtit tuues juurdlesin, kes peaks meile praegu mingit pakki saatma ja mis sellega küll juhtuda võis, et see selliseks muutus!?

Avasin postkasti, Maxima reklaam liugles kõigepealt välja ja seal ta oli – ikka eriline nässakas! Ma arvan, et ta võiks mulle sama uhket lugu jutustada kui mu eelmise posti videos olnud kapimees. Milliste uste vahele ta jäänud oli ja mitu koera teda enne meile jõudmist puresid, miks postiljon neid ümbrikke vihkas ja kuidas mu postkast muutus kalkulaatoreid õgivaks lilleks ja teda senikaua nämmutas kuni tulin mina ja ta ära päästsin.
Ausalt öelda ma ei taha seda ümbrikku praegu lahti teha, sest las Lynx tuleb koju ja näeb ka. Avama peaks seda ümbrikku ilmselt nii, et mingi ajaleht või asi on all – kui jupid pudenevad, siis on lihtsam kokku pühkida. Muidu jäävad hiljem jala alla ja siis on tallas auk jne.

Ok.
Mõnes mõttes on see ümbrik väga sümboolne ja õige väljanägemisega.
Väljendab täpselt minu tundeid euro vastu..

2 thoughts on “Euroarvuti

  1. Minu tunded on samasugused kui Sul. Öeldakse ju, et seda kalkulaatorit on vaja hindadega harjumiseks, arvutad kohe ümber, mis asi kroonides maksis. Just enne mehega naersime, et miks peaks arvutama kui pool aastat on hinnad kirjas mõlemas rahas…nii eurodes kui kroonides:)

  2. See oli vist pealesunnitud ECB poolt. Loodetavasti rahastatud ka 😛
    Euro suhtes emotsioon puudub, maksevahend ju ainult ja ma kasutan nagunii 90% maksetest kaarti.
    Reisida on lihtsam, vähemalt eurotsioonis ja juhul kui sula kasutada. Pole vaja pärast kahjudega jääke tagasi vahetama hakata. Kuigi ma ise jällegi kasutan enamasti kaarti, sh deebetit ka väljamaal, nii et ma tõesti ei näe muud kui emotsionaalset vahet 🙂

Lisa kommentaar

