Uus muusika!

Ma lihtsalt pean oma rõõmu jagama 😀
Külastasin üle hulga aja Amazoni poekest ja vaatasin üle, mida uut nad mulle pakuvad. Läksin sekundiks enne magamaminekut uurima ja jäin mitmeks tunniks..
Kummaline – suvi oleks kui surnud aeg. Pea on käsitööideedest tühi, muusika ei jõua kohale. Niipea kui saabuvad jahedad hommikud ja hallid vihmasajud, niipea tekib tohutu tahtmine taas midagi ise tegema hakata, leida kuulamiseks uut muusikat.

Minu selle aasta Jõulud algavad 12. oktoobril kui ilmub Celtic Thunderi Jõuluplaat! Natuke üle kuu ongi veel oodata jäänud. Sel plaadil on ka kaks minu lemmik Jõululugu: “Winter Wonderland” ja “Baby It’s Cold Outside”.

Juba praegu on saadaval viiulivõlur David Garretti uus plaat “Rock Symphonies”.  Kus peal ka minu ammune lemmik “November Rain” Guns N` Rosesilt.

André Rieu “Forever Vienna”
CD ja DVD. Viini viiul ja Johann Strauss Orchestra. (Ei tõlgi nime, sest sõna “orkester” kõlab, nagu hakkaks mängima kohalik pasunakoor 😛 )

Kenny G “Heart and Soul”
Kes armastab puhast ja klaari saksofoni, sellele suurepärane kuulamine.

John Tesh “One World”.  CD ja DVD.
DVD peal on imehea muusika kõrval ka võrratuid vaateid Iirimaast, Itaaliast, USAst. Ja indiaanlased!

Raske on siia lõppu lugu valida. Midagi, mis seda öist avastust piisavalt hästi ilmestada suudaks 🙂 Midagi viilulilt? Keldi muusikat? Jõululugu? November Rain?
Ma ei saa ju tõsiselt mõelda ega öelda, et hinge tekkis pisike Jõulutunde kübemeke. Augusti lõpus! Aga küllap rõõmustavad koos minuga kõik sügise ja talveinimesed, et SEE aeg aastas on saabumas ja..
Ahh, ma ei jõua lihtsalt seda Celtic Thunderi Jõuluplaati ära oodata!

Tegelikult peaks siis endale tekitama ühe pikemat sorti bussi või laeva või rongisõidu (lennusõidud on liiga lühikesed, et jõuaks tõusu ja maandumise vahel oma muusika välja kraamida), et saaks klapid pähe panna ja nautida!

Ok, selline lugu siia lõppu, John Teshi DVD-lt:

One thought on “Uus muusika!

  1. Uskumatu, et ma varem pole seda kohta avastanud… Väga mõnus lugemine! Aitäh, et jagad 🙂

Lisa kommentaar

