Öised sünnipäevamõtted

Näe, kell hakkab 3 saama. Taipasin äsja, et oleksin pidanud juba peale südaööd sulle palju õnne soovima! Aga mulle on see ikka veel võõras – vana päev lõpeb minu jaoks magamaminekuga ja uus päev algab ärkamisega.
Ma loodan, et sa ei ole õnnetu, et ma sind praegu üles ei aja, et oma õnnesoov siiski edasi anda!
Hommikul!
See polegi enam nii kaugel.
Tõenäoliselt istun mina siis kui sa ärkad ikka veel siin laua taga ja nikerdan.. Sünnipäevakinki muidugi!
Ettevalmistused lükkasin käima juba juulikuus. Õigemini juba juuli alguses, kohe peale meie esimest puhkust. Projekt oli päris jurakas ja aeganõudev, seega oligi vaja varakult alustada.
Nüüd on üle koera saadud ja jäänud veel saba.
Aga see pagana saba ei ole buldigi sile jupike, see on korralik, pikk ja karvane saba. Selline tugeva bernhardiini oma. Või ehk hoopis Iiri hundikoera oma? Pikk ja tugev. Iseseisev.
Sest nii palju kui ma oma aju pingutanud olen, tuli see kõige õigem ja parem idee ikka alles pühapäeva õhtul. Tirisin küll kõik asjad tööle kaasa, aga katsu sa keskenduda kui soomlased ümber laua traavivad ja M suurust horisontaaltriibulist pluusi taga ajavad.. Tead ju küll neid. Ise nagu heeringatraalrid, aga kõik on M-suuruses! Jama lugu, aga minul õnnestub neile enamasti XXXL selga venitada..
Ok, see selleks.
Tegin endale teed. Piparmündi ja meega.
Pillasin auguraua maha. Ehk ei ajanud sind üles.
Miskipärast on öösiti, kui elamine vaikne, isegi paberilehe kukkumine kõva heli. Rääkimata siis rauakobakast. Tõsi, varvas küll pehmendas matsu.
Ok, asun uuesti tegutsema. Muidu pole hommikul unine olemisest mingit kasu!

Kell on 5:13 ja väljas hakkab valgeks minema. St. taevas ei ole enam must, vaid on lillaks tõmbunud. Oleks juunikuu, siis oleks juba valge 🙂 Aga oleks juunikuu, siis oleks kogu see jube palavus ka veel ees ja ilus kirju sügis vel mägede taga! Seega – hetke lilla taevas on igati ok.
Mina ilmutan väsimuse märke. Loen ingliskeelset teksti ja hakkan kokkuvõtet kirjutama ka inglise keeles. Siis ühel hetkel saan aru, et mida imet ma küll teen? Paber pooleks, prügikasti ja uuesti kirjutama. Eesti keeles.
Mida ja miks – seda näed sa täna õhtul kui töölt koju saabud.
Mõnes päevas võiks  küll 72 tundi olla!
Tööle!
Otsustasin, et kell 7 lähen magama. Katsun sinnani tõhus olla..

5:28 – postiljon saabus. Suure ratastega käruga.
Jessas, tal on ju juba lehed sorteeritud ja osa pikast ringist käidud!
Lehe järgi ei saa minna, sest:
1. ukse avamine võib majas magajad äratada
2. väljas, meie aiakiige peal, magab juba teist nädalat üks must kass. Ei taha teda äratada
3. ajaleht segaks seda tööd, mis ma praegu teen

Kell saab kohe 6.
Väljas on päris valge. Aga ma pean magama minema, sest müõte töötab juba uuel rajal – homne pidusöök!

Head tööpäeva sulle! 🙂

Lisa kommentaar

