Vidinad

Stockis on kaks omamoodi poodi – üks neist kannab nime Indiska ja sealt võiks ma iga kord vist pool poodi ära osta (tassid igal juhul!) ja teine on Design Torget, kus igasugu imelikke vidinaid.

Mõni asi on vahel nii geniaalne, et vaatad ja mõtled, miks sa enne sellise idee peale pole tulnud?!
Kas te olete end tabanud vahel murulauku salatisse lõigates mõttelt, et saaks seda kuidagi rutem teha? Aretaks teistmoodi käärid?
Esimest mõtet olen ma mõelnud, aga minu fantaasia on piirdunud ikka kääridega, nagu me kõik oleme harjunud nägema.
Ja siis kohtusin ma Design Torgetis selliste kääridega, millel ei ole mitte ainult üks tera, vaid kohe hulgem! Spetsiaalsete murulaugukääridega, millega ma nüüd edukalt ka sibulat ja tilli lõigun.
On ikka inimestel ideid..

Päris epakas asi, eksole! 🙂

Design Torgetil võib veel kohtuda pehme vaasiga ja tetrapaki kujuliste kosmeetikakottidega. Mingi austus võiks leiutajatel muidugi olla, aga seal on müügil ka kuningliku pruutpaari pildiga nõudepesulapp..

Indiskast pidin seekord kaasa tooma sõela!
Lihtsalt armas asi. Plekist, roheline, mustris aukudega. Seal olid ka samades toonides kardinad ja laudlina, aga mul pole ei rahapuud, sadat tuba ega pakiautot..

Kel Stocki minek ees, need võivad julgelt mõlemast poest läbi astuda – elamus on garanteeritud!
Kesklinna Indiska – Drottninggatan 53
Kesklinna Design Torget – Sergel flowchart 29 (Sergeli platsi “alumisel korrusel”)

Üks pilt külma supi segamiselt ka (seda külma suppi võiks mõnuga terve selle kuuma aja süüa!)

Vot nii kiire oli valmissaamisega!

4 thoughts on “Vidinad

  1. Sellised käärid on tõepoolest uskumatult praktilised. Ja sõel nii kaunis ja loomulikult ka praktiline. Paistab, et tegu on ikka väga põnevate poodidega.

  2. Indiska on Helsingis ka, Forumi keskuses nt. Mulle hirmsasti meeldisid nende nõud. Ale ajal täitsa kannatab osta, riided olid kallid.
    Neil on netileht ka – indiska.com

  3. Jah, on küll Helsingis ka, aga mulle tundub, et valik erineb mingil määral. Vahel on Stockis olnud selliseid võrratuid tasse, et… 🙂 Ma ostaks vist kõik maailma ilusad tassid kokku! A selleks läheks vaja eraldi maja 😛

  4. Designtorget on ka Arlanda lennujaamas leti avanud, hinnad tundusid esmapilgul samad mis näiteks Uppsala Designtorgetis on. Enamuses on seal noorte disainerite tööd, nende CV-d-fotod postkaartidena poes tasuta saada. Uppsala poes on riiul, kus iga kuu myygihitid välja toodud. Veel on lahe asi munakeetmise muna, mis munakeedupotis keeduprotsessis värvi muudab, mille järgi siis muna sobival ajal potist välja votta saab. Sergel turul asuv pood on vist koige suurem neist.

Lisa kommentaar

