Puhkus algas!

Minu lemmikvaade! Aga ainult sel juhul kui laeva ahter on selle vaate poole 😉
Puhkuse algus. Parim tunne, kas pole!

Kodust, Pärnust, välja sõites olid puud tuule käes vastu maad ja sõbrad olid ennustanud, et me saame laevas mõnusat loksu. Mina vaatasin ilmateate üle ja mõtlesin, et 2-4 meetrit laine kõrgus on kökimöki ja ei tule sealt midagi.

Sadamas jukerdas piletiautomaat. Minu laevakaardi ja siidriale kupongi andis ilusti kätte, Lynxi omad jättis endale. Check-in-is olid kohutavad järjekorrad, aga Lynx tegi konkreetse näo pähe ja läks Club One Gold kassa juurde. Ära teda sealt ei aetud (meil on küll Club One, aga silver, mitte gold), kaardid sai kätte ja suundusime koos soomlaste massiga läbi väravate. Õnnelikud sommid olid kuskilt turult saanud läkiläkisid. Kenad vene ordenid otsaees ja nautisid nüüd publikut.
Sommid ongi kummalised. Käivad Eestis, ajavad taga matrjoškasid ja läkiläkisid, aga – ostavad ikkagi Eesti viina ja olutta. Küllap see peab meile kompliment olema..

Kajut oli meil 9. tekil. Sealt me enne hommikusööki välja ei roninudki, sest puhkuse alguses on inimene täielik räbal ja ei jõua midagi teha.
Mina vaatasin jalgpalli 🙂 Lynx oli sunnitud sama tegema ja etterutates võin öelda, et ma arvan, et selle MM-i lõpuks on jalgpallivihkajast kasvatatud huviline!

Mees, kelle mängu ja teatrit sai omal ajal nauditud! Nüüd Argentiina treener, Maradona. Kindlasti tahaks ise platsil olla!
Kohutavalt kahju oli Inglise väravavahist Greenist, kes palli oma väravasse puterdas. Isegi Rootsi ajalehtedes oli tema pildile “Miss USA” silt peale kleebitud, mis siis veel Inglismaa ajalehed kirjutada võivad! 😦 Igal juhul loodan ma tema pärast, et Inglismaa pääseb alagrupist edasi!

Igal juhul oli peale selle mängu lõppu tunda, et lubatud 2-4 meetrit lainet ei olegi väga köki-möki. Õigem oleks ehk öelda, et laine laksus vastu meie 9. teki akent… Seega ei olnud tegu mitte 2-4 meetriste lainetega.
Kuidas on merel kõige parem lainetust üle elada: ei ole vaja ringi õõtsuda ja üritada püsti püsida. Heida koikusse pikali ja hinga selliselt, et kui laev tõuseb, siis hinga sügavalt sisse ja kui laev lainelt tagasi kukub, siis välja. Seda saab loomulikult teha siis kui laev tõuseb ja laskub viisakalt kordamööda. Mitte nii kui seekord, sest selline hingamine oleks sel ööl lõppenud õhupuudusega 🙂

Aga lõpp hea, kõik hea – mitte eriti roheliste nägudega laevatäis istus hommikul hommikusöögilauas ja matsutas hoolega.

Laev sadamasse, meie laevalt maha, tunnelbanasse (metroosse), väike ümberistumine ja lemmikusse – apartmenti Alvikusse.
Registratuuris teatati meile, et me oleks pidanud saabuma eile.. Ragistasime ajusid, kuidas on võimalik, et bronnisime päeva varem, aga siis meenus, et pidime ju tulema lennukiga, seega tänu sellele siis varasem kuupäev. Aga õnneks ei juhtunud sellest midagi kurja, nii et toa me saime, mõnusa numbriga 913 ja tuppa jõudes alustasime kohe mööbeldamisega.
Sest – kui toa aknast paistab vapustav vaade, siis on patt kui söögilaud on aknast eemal! Seega arvutilaud akna alt minekut ja söögilaud asemele. Siis sai õndsa näoga akna all istutud, Rootsi ajalehte uuritud (peateemad: Victoria pulm, Madeleine USA-st kojusaabumine ja Greeni prohmakas) ja vaadet nauditud:

Oh, ma unistan sellisest riidekapist, kus ripuksid ainult mõned asjad, ruumi oleks lahedalt ja kõik oleks korras! Paraku ei ole see muul ajal võimalik kui ainult puhkusel olles, sest kodus ei täi ju kappi nii hõredaks koristada.

Kodus on üks asi igal juhul parem kui siin – vannitoas on valgus! Lynx üritas terve õhtu siinset valgust korda saada, aga ei õnnestunud, ju on viga lambis endas. Retseptsiooni sai küll teatatud, aga eilse päeva jooksul tehnik meieni ei jõudnud. Eks ütleme täna uuesti. Igaks juhuks peaks vist linnast küünlad ostma, saaks romantiliselt hambaid pesta ja vetsus käia 😛

Järgmisena toimus šopping toidupoes, sest kui saabud kaheks nädalaks kööki, kus ainsad olemasolevad asjad on toidunõud, siis on vaja isegi nii elementaarseid asju nagu kohvifiltrid ja sool.
Kuna õhtu oli vihmane ja käes alles puhkuse esimene päev, siis rohkem me oma toast välja ei läinudki. Lehti lugeda, koos jalgpalli vaadata (Saksamaa 4 : Austraalia 0) ja oxpytti süüa on mõnus!

Aknast avanes ühel hetkel selline vaade:

Väga hea uudis päeva lõpuks:
Hannahi laul sai Inglismaa jalgpallikoondise 2010. aasta MM-finaalturniiri hümniks! Super 🙂 Tubli, Hannah!

7 thoughts on “Puhkus algas!

1. Väga tore, ootan uusi postitusi. Kui ise puhkust ei saa, saab vähemalt teiste puhkusest lugeda. 🙂 Pildid on ka nii lahedad ja informatiivsed juures.
    Mõnusat olemist !

2. Kui reis nii “ilusti” algab, siis saab sellest kujuneda ainult üks suurepärane puhkus. Loodan, et sul jätkub kannatust oma reisipuhkuse lõpuni siia märkmeid teha – väga lustlik lugemine oli. (läkiläkid – :D)

3. Nii vahva on reisist lugeda. Tundub tõesti imeline. Ise pole kordagi rootsis käinud, aga Sinu pilte vaatan alati.

4. Väga lõbus jutt, soovin teile ilusat puhkust. Õnneks lähen ka ise kuu pärast Soome – see riik, inimesed ja loodus meeldivad mulle veidi enam kui Rootsi. Siiski igatsen ka Stockholmi, iseäranis tahaks ka näha kuninglikku pulma. Veidi infot – see Hannah’i laul, no minu teada inglise koondise hümn ta päris kindlasti ei ole, isegi mitte MMil, neil on hümn olemas juba, pealkirja ei mäleta, aga antud laulu valis välja vaid üks raadiojaam ning tiitel on umbes sama kaaluga kui Vikerraadio valiks Inglise koondisele hümni. Võin eksida, muidugi, mine tea..Aga alati tore kui eestlastel välismaal hästi läheb.

Ootan huviga muljed pulmast!!!

5. Tänud, loodan ka, et tuleb mõnus puhkus!
    Mis puutub jalgapllihümni, siis tundub, et tegu on ikkagi veidi kaalukama looga kui Vikerraadio rahva lemmik 😛 Infot leiab Googlest 🙂