Kõrbenud poti lugu

Ühel kenal päeval panin ma poti veega ja puljongikuubikuga tulele. Mõtlesin, et teen senikaua, kui vesi keema läheb, õues ühe pisikese tiiru ja kasutan õhtupäikest, et meelespäid pildistada.

Noo, jalutan mina aiaääri pidi. Pildistan lilli. Püüan just ühed armsad meelespeaõied kaadrisse (katsetasin veel kaameral miskeid nuppe, mida ma enne näppinud ei olnud)…

… pööran ümber ja kes mulle vastu vahib?
Lynxi lemmikmodell naabrikass, kelle Lynx ristis Predatoriks.

Istub meie sõnajalgade all ja jälgib suurima huviga, millega ma seal lillepuhmas tegelen.
Noo kui modell ootab, siis peab teda ju ka pildistama, eksole!
Aga modell oli pirts ja tegi sellist nägu:

Ajasin siis teist mööda sõnajalaaluseid kaameraga taga. Talle tõesti meeldib poseerida! Aga veel rohkem meeldib talle fotograafi elu raskeks teha.
Selle pildi tegemise lõpuks olin ma peaaegu tikripõõsasse kukkunud.. Varsti on siis minek puhkusele kriibitud jalgadega..


Siis astus teine naaber õue ja plaksutas vareste hirmutamiseks käsi. Predator otsustas ka asendit vahetada ja leidis ühe huvitava rohulible, mida tasuks maitsta:


Siis tüdines kaslane poseerimisest ja mina suundusin toa poole. Teepeal kohtasin veel üht rodoõites maiustavat mesilast:


Ja nüüd siis loo puändi juurde.
Juba ust avades ma teadsin, et toas, pliidil, ei ole kõik enam parimas korras.. Lõhn oli kahtlane. Kaks sammu edasi ja siis nägin juba kahtlast tossu. Köögis ei näinud enam midagi, sest kõik oli sinist suitsu täis!
Potti küürisin hiljem pikalt.
Kööki tuulutasin mitu päeva.
Aga – pildid Predatorist on alles siiani!
😉

2 thoughts on “Kõrbenud poti lugu

  1. Ohhh, milline kolenaljakas lugu! Mulle meenusid kaks panni, mis ma ükskord pliidile sooja panin ja kah KORRAKS õue läksin:P:P

  2. :)) Tuttav lugu, juhtub ikka! Minul juhtub ka siis kui lähen köögist korraks arvutisse vaatama mida huvitavat teised teevad. :))
    Kass on lahe. Ise teab mis teeb. 🙂

Lisa kommentaar

