Väga tõsine koristmine!

Ma ei tea, kuidas inimesed tavaliselt koristavad, aga minu igapäevakoristus näeb välja nii, et tolmuimeja, tolmulapp ja horisontaalsed väljapaistvad pinnad.
Kõik.
Nüüd võtsin ma ette ka kõik horisontaalsed mitte väljapaistvad pinnad, ehk kapiriiulid, kapisahtlid, hoiukastid jne. Õudne, ma ütlen! Mul on loll komme toppida oma asju kilekottidesse ja siis kasti. Neid on miljon!

Lynx pani neljapäeval meie uud kummutid kokku, eilse päeva toppisin mina neid oma käsitööasju täis ja Lynx valutas konte. Nüüd on kummutid täis, aga käsitööasju on veel üle.. Pagan! Vaja on keskenduda sellistele projektidele, mis aitaks kokkuaetud kraami vähendada.
Kunagi käis mul ka kohutav pärlihullus peal, sai neid tellitud ja nüüd on igal pool jalus. Sain lihtsalt aru, et ehtekunstnikku minus ei peitu ja niisama klaaskuulide traadi otsa ajamisel pole ka mõtet. Seega tuleb vist suuremat sorti väljamüük korraldada 🙂

Minu lõngad..
Sorteerisin kaste ja mõtlesin, mis mul küll kunagi arus oli! Olen oma heegeldamise-kudumise algusaegadel ostnud niukseid lõngu, et praegu vaatan kera ja mõtlen, et kas sellistest ikka tõesti ka midagi teha saab!? Freeformi ehk..
Eks kogemusega tekivad ka lõngateadmised ja eelistused.
Praegu võiks ma vist kõik asjad kududa Opali sokilõngast 🙂 Poes sommid minestavad kui näevad, et sokilõng on niiiiiiiiii peenike! Aga mina ei suuda praegu enam üle nr. 3,5 varrastega kududa – nagu palgid oleksid käes!

Ühesõnaga – meie “puhkus” saab ka täna läbi – ema jõuab Türgist koju. Helistas, kogu grupi naised olid käinud Türgi saunas 🙂 Igaühele oli jätkunud 2 meest, kes siis pesid ja masseerisid  🙂 Naised olevat kõik jube elevil olnud. Heheee! Kahjuks ei saa mina kunagi sellist kogemust, sest esiteks vihkan ma kuuma sauna ja teiseks ei armasta ma massaaži.

Ok, vaja veel ühe toa sisemised horisontaalpinnad üle käia! Ja kööki klantsida.
Siis Bauhofi (Bauhausi? Blauhofi? Blauhausi? – miks nad kõik ühesuguste nimedega peavad olema???), et emale emadepäevaks roosiistikuid osta!

Lisa kommentaar

