Muusika..

Kui ma peaks valima vaid ühe meele, millest ma ei taha kunagi loobuda, siis on see kuulmine!
Ilma helideta ei suudaks elada.
Vaikus ajab hulluks. Üksi kodus olles mängib mul muusika hästi kõvasti. Mitte, et ma kardaks ja üritaks oma hirmu nii summutada, vaid üksi olles on võimalus lasta oma lemmikutel südamest lõõritada 🙂 Ilma, et see kellegi teise kuulmismeelt riivaks 😉

Kunagi kooliajal elasin ma Tartus, Ujula tänava lõpus. Vanas puumajas, katusealuses. Mulle meeldib see elamine seal üha enam ja enam. Kevadeti, kui öösel pimedas akna avasin, oli kogu maja ja Emajõe vaheline võsa ööbikulaulu täis. Aegajalt rikkus seda idülli mõni mööda teed kakerdav jota, kel olid oma laulud laulda ja vaimud, kellega võidelda.
Muusika sai Ujulas tähtsale kohale kui meie majakesse siginesid hiired. Pisikesed, särasilmsed ja öösiti jõledalt krõbistavad. Ma ei karda hiiri. Ma võin neid silitada ja imetleda. Aga see, et nad öösiti mu elamises pidu peavad, oli kõhe. Seega mängis tol ajal mu elamises öö otsa raadio.

Veel varasemal ajal eelmises koolis käies elasime Lasnamäel. Toanaabriga oli meil rituaal, et jäime igal õhtul magama mõne Venemaa astraadiartisti muusika saatel. Tol ajal olid mu lemmikud Dobrõnin ja Kirkorov. Sai Linnahallis kontsertidelgi käidud.

Kuhu ma selle heietusega jõuda tahtsingi..?

Lihtsalt lisada siia mõned lood, mis mind praegu kuulama panevad.
Tenorid!
Pavarotti, Bocelli, Josh Groban, Paul Byrom, Will Martin, Didrik Solli Tangen – kõige uuem avastus.

Lisa kommentaar

