Miks?

Jalutasin täna töökoha poole ja mõtlesin kooliaja kirjanduse tundidest. Midagi sellist, mida ma taga igatsen.. Ma olin hea õpilane, aga ma ei fännanud kooli. Tähtajad ja reeglid piirasid.

Kirjanduse ja kunsti tundides ei olnud reegleid. Tõsi, tähtajad küll, aga kuna need tunnid (hiljem loengud) mulle meeldisid, olid mu tööd ammu enne aega valmis ja ma ei pannud tähtaegade olemasolu eriti tähele.
Meie fantastiline kirjanduse õpetaja Elma Künnapas lasi meil neis tundides kirjutada, kirjutada ja veelkord kirjutada. Ja mina kirjutasin mõnuga.

Kirjanduse tundide lõpus saime tavaliselt mõned teemad, mille vahel võis valida ja nende ettelugemise hetked olid ülimalt põnevate tundide puändiks. Kodus sai oodatud kuni vanemad magama läksid, kustutatud laetuled ja istutud diivaninurka insiratsiooni ootama. Vahel juhtus, et inspiratsiooni oli liiga palju ja siis tuli lugu liiga pikk ja täis selliseid mõtteid, mida hommikul oli veitsa kriipi lugeda. Eks ma siis kohandasin oma fantaasiat päevavalgusele vastavaks ja õpetaja jaoks inimlikumaks – no ei pea ju kirjanduse õpetaja lugema 8-lehelisi kirjandeid!

Ühesõnaga – seda kõike ma täna hommikul tööle tulles meenutasin.
Blogi mul on, aga see on Isetegija käsitööportaalis ja kuigi ma olen seal ka igasugu käsitööst kõrvalisi teemasid heietanud, siis on see ikka kummaline tundund ja kuidagi ebaaus mu blogi avaja suhtes – ta tuleb otsima, mida käsitöölist ma valmis olen saanud ja mina näitan inimesele hoopis mõnd oma heietust kui äge oli saaniga mööda lumist metsa sõita!

Seega vastus selle posti pealkirjale – Miks?
Seks et mul on vahel lobapidamatus ja nii väga tahaks aegajalt hoopis muid ilma asju kirja panna!
Pealegi – karm värk, aga varsti saabub minu kui käsitöölise hapukurgihooaeg – eelmisel aastal ei tenud ma 4 suvekuud mitte midagi. Aga tarka juttu saab ju siis ka ajada kui käsitööline ajupoolkera päikese käes peesitab.

Nii – algus on tehtud.
Võibolla kirjutan siia kunagi teise posti ka veel!
🙂

One thought on “Miks?

Lisa kommentaar

